شمسایی بهترین گزینه هدایت تیم ملی فوتسال است

شمسایی بهترین گزینه هدایت تیم ملی فوتسال است
کارشناس و مدرس فوتسال استان خراسان رضوی در گفتگویی «وحید شمسایی» را بهترین گزینۀ ممکن برای هدایت تیم ملی فوتسال دانست.

به گزارش هواداری نیوز، حمید طیبی کارشناس و مدرس فوتسال استان خراسان رضوی در گفتگویی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان این نکته که فوتسال در آسیا پیشرفت کرده و حضور مربیان بنام فوتسال دنیا در راس تیم‌ها، تاثیر بسزایی در این قضیه داشته است گفت: فوتسال ایران قدرت بلامنازع آسیاست و قاعدتا تیم‌های کشورهای دیگردر هر سطحی که هستند،  با تمام توان و قوا و با انگیزه چند برابری مقابل تیم ملی فوتسال ایران حاضر شده و این کار را برای بازیکنان و کادر فنی سخت می‌کند. بطور مثال تیم فوتسال بحرین  بهترین بازی خود را مقابل ایران به نمایش گذاشت.

 طیبی در خصوص غیبت حسین طیبی در این مسابقات بیان کرد: غیبت حسین طیبی به عنوان یک بازیکن بین المللی قطعا تاثیر گذار است و اثرات آنان را به وضوح در دیدارهای تیم ملی دیده‌ایم اما سایر بازیکنان غیرتمندانه بازی کردند تا جای خالی حسین طیبی زیاد به چشم نیاید.

 کارشناس فوتسال در مورد بازیکنان تیم ملی افزود:  بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی هستند بهترین های فوتسال ایران هستند. اما تیم ملی نیاز به حمایت همه اهالی فوتسال دارد. طیبی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت:  باید به نظرات وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم و سایر نفرات کادر فنی ایشان احترام گذاشت چون ایشان شناخت کامل و کافی از نفرات تیم ملی را دارد او افزود:  بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی وحید شمسایی است و  آرزوی موفقیت و قهرمانی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات را دارم.



نظرات بگذارید...

Top