فرار از شکست با دو گل شهاب زاهدی

فرار از شکست با دو گل شهاب زاهدی
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند تا به درخشش در این فصل ادامه داده باشد

به گزارش هواداری نیوز؛ هفته نهم رقابت‌های جی لیگ ژاپن با برگزاری چند دیدار امروز، شنبه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها آویسپا فوکوئوکا به دیدار جوبیلو ایواتا رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند تا به درخشش در این فصل ادامه داده باشد و شمار گل‌هایش را در جی لیگ به ۵ گل برساند. هر دو گل تیم جوبیلو ایواتا را نیز ریو گرماین مهاجم آمریکایی - ژاپنی به ثمر رساند تا با ۹ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار داشته باشد.

در دقیقه ۶۰ و در حالی که آویسپا با ۲ گل عقب بود زاهدی از روی توپی که در محوطه جریمه به او رسیده بود موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

این مهاجم در دقیقه ۷۸ با یک حرکت انفرادی تماشایی موفق شد برای بار دوم دروازه «جوبیلو ایواتا» را باز کند.

او هفته قبل نیز توانسته بود مقابل سانفرس هیروشیما تک گل تیمش را در جریان تساوی یک بر یک به ثمر برساند.

در حال حاضر آویسپا فوکوئوکا با ۱۱ امتیاز از ۹ بازی در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ ژاپن قرار دارد و تیم‌های سرزا اوزاکا و سانفرس هیروشیما به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند.



نظرات بگذارید...

Top