رضا رجبی: استقلال بهتر است در تبریز بسته بازی کند.

رضا رجبی: استقلال بهتر است در تبریز بسته بازی کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است که استقلال مقابل تراکتور بسته بازی کند و با استفاده از ضد حمله و ضربات ایستگاهی به‌دنبال گل باشد

به گزارش هواداری نیوز، رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در صدر جدول قرار دارد و این یک امتیاز مثبت برای این تیم است تا با روحیه و انگیزه بیشتری مسابقات را پیگیری کند.

وی افزود: از روز اول به جواد نکونام پیشنهاد کردم و باز هم پیشنهاد می‌کنم که تمرکزش را روی تیم بگذارد و از مسائل حاشیه‌ای دوری کند. ایجاد حاشیه و اختلاف باعث می‌شود تا تیم وارد تنش و در این هفته‌های پایانی با چالش روبه‌رو شود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال حق لغزش ندارد زیرا با کوچک‌ترین لغزش در صدر جدول، به طور حتم جای خود را به پرسپولیس خواهد داد. پرسپولیسی‌ها در کمین هستند.

رجبی افزود: استقلال برای قهرمانی باید تمام مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارد. مربیان و بازیکنان این تیم بدانند حق اشتباه کردن ندارند و نباید زحمات یک فصل را به هدر بدهند.

وی با اشاره به دیدار آتی استقلال در هفته بیست‌وپنجم برابر تراکتور اضافه کرد: تراکتور به طور حتم رقیب آسانی برای استقلال نخواهد بود. آنها در روزهای اخیر با تغییر و تحولات در کادر فنی روبه‌رو شده‌اند و به طور حتم با تفکرات جدید پا به بازی خواهند گذاشت.

بازیکن اسبق استقلال با توصیه فنی به نکونام ادامه داد: استقلال در تبریز و ورزشگاه یادگار امام (ره) نباید باز بازی کند. آبی‌ها باید بسته بازی کنند و به دنبال این باشند تا از ضد حملات و ضربات ایستگاهی به گل برسند. خط دفاعی تراکتور نشان داده است که در هر بازی دچار اشتباه می‌شود و استقلال باید از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.



نظرات بگذارید...

Top