انتخاب حسین‌زاده‌، سوپاپ اطمینان!

 انتخاب حسین‌زاده‌، سوپاپ اطمینان!
بعد از درگذشت نابه‌هنگام مهندس جلال زهرائی رئیس پُر تلاش هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی که انصافاً در احیا و اعتلای این رشته پرطرفدار که از ورزش‌های باستانی کشورمان محسوب می‌شود، خدمات ارزشمندی را ارائه کرده بود؛ چند روز پیش با حضور آقای باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی کشور سرهنگ «حسین حسین‌زاده» با اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیئت برای چهار سال آینده انتخاب شد.

به گزارش هواداری نیوز؛ بعد از درگذشت نابه‌هنگام مهندس جلال زهرائی رئیس پُر تلاش هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی که انصافاً در احیا و اعتلای این رشته پرطرفدار که از ورزش‌های باستانی کشورمان محسوب می‌شود، خدمات ارزشمندی را ارائه کرده بود؛ چند روز پیش با حضور آقای باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی کشور سرهنگ «حسین حسین‌زاده» با اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیئت برای چهار سال آینده انتخاب شد.

زنده یاد مهندس زهرائی قهرمان چرخ چمنی کشور بود که دوران مدیرعاملی دکتر خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از ابراهیم خلیلی که سابقه  مدیریتی در باشگاه و فولاد مبارکه و مراوده و معاشرت صمیمانه‌ای با مرحوم زهرائی داشت، خواست تا نسبت به استخدام مهندس زهرائی اقدام نمایند که به استخدام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آمد و در اداره امور محوله صادقانه منشأ خدمات ارزشمندی شد.

مرحوم زهرائی از رؤسای نمونه هیئت‌های ورزشی استان و مورد احترام جامعه ورزش به‌ویژه اهالی ورزش‌های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی بود که خود در باشگاه گلستان ورزش می کرد. در زمان مرحوم جلال زهرائی  هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی استان اصفهان  در سطح کشور از جایگاه ویژه‌ و رفیعی برخوردار شده بود و بعد از فوت زهرائی، اداره امور هیئت به  سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست هیئت واگذار شد تا زمینه برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم کند که چند روز پیش با حضور آقای باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی کشور سرهنگ «حسین حسین‌زاده» با اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیئت برای چهار سال آینده انتخاب شد.

گفتنی است که کمتر کسی را می‌توان یافت که دارای رزومه دکتر حسین‌زاده باشد که به عنوان ورزشکار با اخلاق و  نمونه نیروهای مسلح و قهرمان تیراندازی با سلاح کمری در کشور عزیزمان ایران از شهرت ویژه‌ای برخوردار باشد.

سرهنگ حسین‌زاده دارای دکترای حقوق و جرم شناسی؛ از فعّالان اداره آگاهی و باهوش‌ترین و تخصصی‌ترین افسر ارشد آگاهی و کارآگاه درجه یک کشور می‌باشد که سابقه شش- هفت سال جانشینی فرماندهی ستاد انتظامی استان اصفهان را نیز در کارنامه خدمتی خود دارد و در ورزش هم دارای کارنامه درخشانی است.

وی علاوه بر قهرمانی در تیراندازی اسلحه کمری؛ در  کُشتی، ورزش‌های زورخانه‌ای، آمادگی جسمانی پنج‌گانه و کوهنوردی تبحر خاص دارد  که موفق شده قله‌های دوازده گانه دِنا ، قله‌های  دماوند و شاهان کوه را به تصرّف خود درآورد.

سرهنگ حسین‌زاده در زمان ریاست سرهنگ رضائی در هیئت کُشتی استان اصفهان و جناب سرهنگ ولی رئیس وقت اداره آگاهی و نایب رئیس هیئت کُشتی استان اصفهان به‌عنوان رئیس هیئت کُشتی شهرستان کاشان منصوب شد و خدمات بسیار ارزشمندی به کُشتی زادگاهش نمود.

از دیگر مشاغل سرهنگ حسین‌زاده فعال ورزشی و اجتماعی؛ رئیس هیئت مدیره فولاد کویر، صنعت سبز استان اصفهان است که در مراسم باشکوهی با حضور  دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و دیگر مقامات استانی از وی تجلیل به عمل آمد و به دریافت نشان لیاقت و لوح تقدیر صنعت سبز نائل گردید.

ایشان از دو هفته گذشته نیز به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت توسعه و سیاحتی شهرداری اصفهان  برگزیده شده است.



نظرات بگذارید...

Top