ادامه صدرنشینی با شوک در دقایق آخر

ادامه صدرنشینی با شوک در دقایق آخر
استقلال در دیداری کاملا برتر که با سه گل از شمس آذر پیش افتاده بود، در عرض دو دقیقه غافلگیر شد تا بازی در دقایق پایانی برای شاگردان نکونام سخت شود.

به گزارش "هواداری نیوز"، در حساس ترین دیدار امروز رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی با نتیجه سه بر دو از سد شمس آذر گذشت.

در ابتدا این تیم استقلال بود که با سه گل از شمس آذر پیش افتاد اما در ادامه تیم قزوینی ظرف دو دقیقه توانست دو گل را جبران کند تا بازی با هیجان بالا دنبال شود.

آبی ها در دقیقه 21 موفق شدند به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

ارسال خوب جلالی از سمت چپ در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن نیز ضربه اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به مهدی محمدی، توپ وارد دروازه شد.

استقلال نیمه دوم را خوب و هجومی آغاز کرد. ارسال تماشایی بلانکو به پشت مدافعان، موقعیت خوبی را برای مهرداد محمدی ایجاد کرد و او پس از ورود به محوطه جریمه حریف، با خطای محمدرضا رضایی سرنگون شد و داور نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. محمدی پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

در ادامه ارسال کرنر مرادمند به روی دروازه با ضربه سر مدافع پیش تاخته آبی ها همراه شد و او توانست اختلاف را به سه گل برساند تا خیال نکونام از پیروزی راحت شود.

ما در ادامه اتفاقات عجیبی در درون زمین مسابقه رخ داد.

دروازه استقلال ظرف دو دقیقه دو بار، باز شد. ابتدا ارسال علی آزادمنش در تیر دوم به فراز امامعلی رسید و او با یک تکل، دروازه را باز کرد. در ادامه و تنها دو دقیقه پس از گل اول، پاس صادق آلبوصبیح در پشت محوطه جریمه به مجتبی فخریان رسید و او از پشت محوطه جریمه با یک شوت زمینی، بازی را سه بر دو کرد.

در ادامه حملات شمس آذر بی نتیجه بود و استقلال توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیده و دوباره به صدر جدول برسد. آبی پوشان می توانستند با حفظ برتری سه گله، وضعیت خود در تفاضل گل و گل های زده را نیز سر و سامان دهند ولی غافلگیری دو دقیقه ای باعث شد تا پیروزی شیرین آنها کم رنگ شود.



نظرات بگذارید...

Top