چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند

چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند
در شرایطی که تماشاگران پرتعدادی برای تماشای دو دیدار مهم و حساس هفته بیست و پنجم به ورزشگاه های یادگار امام و آزادی رفته بودند، بازیکنان میلیاردر پرمدعا نمایشی ضعیف و توهین‌آمیز داشتند.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و تغییرات مهمی در انتهای جدول رده بندی اتفاق افتاد اما صدر جدول همچنان بدون تغییر باقی ماند و سرخپوشان تهرانی نتوانستند از توقف استقلال برابر تراکتور استفاده کنند و در ورزشگاه آزادی برابر سپاهان به تساوی رضایت دادند تا صدر بدون تغییر بماند.

دو ورزشگاه یادگار امام و آزادی هر چند مملو از تماشاگر نبود اما هواداران پرتعدادی را در دل خود جای داده بودند تا از دیدن دو بازی مهم و حساس لذت ببرند اما بازیکنان پرمدعا اما بی کیفیت چهار تیم استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشتند و به وقت و هزینه و علاقه هزاران هوادار خود توهین کردند و فوتبالی کسل کننده و حوصله سر بر ارائه دادند.

در این هفته شاهد یکی از حساس‌ترین هفته‌های این فصل لیگ برتر بودیم. جایی که ۴ تیم صدرنشین جدول رو در روی هم قرار گرفتند و ممکن بود صدرنشینی لیگ با تغییراتی مواجه شود.

 

استقلال صدرنشین در حالی میهمان تراکتور بود که در تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد تا اختلاف این تیم با پرسپولیس همان یک امتیاز باقی بماند.

 

این نتیجه باعث شد فرصت بزرگی برای سرخپوشان پایتخت برای تصاحب صدرنشینی پدید بیاید. اما این تیم نتوانست از تساوی آبی پوشان استفاده کند و در یک دیدار خانگی برابر سپاهان با تساوی بدون گل متوقف شد تا در پایان هفته بیست و پنجم تغییری در صدر جدول حاصل نشود و استقلال با ۵۴، پرسپولیس با ۵۳، سپاهان با ۴۶ و تراکتور با ۴۱ امتیاز رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دهند.



نظرات بگذارید...

Top