پرسپولیس بازنده بزرگ شد اما سپاهان صعود کرد

پرسپولیس بازنده بزرگ شد اما سپاهان صعود کرد
پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد.

به گزارش هواداری نیوز، بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز گذشته _جمعه هفتم اردیبهشت_ به پایان رسید و تیم‌های فوتبال مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، چادرملو اردکان، هوادار تهران، ملوان بندرانزلی، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل حریفانشان به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات صعود کردند.

در همین چارچوب و در اولین بازی، تیم فوتبال مس رفسنجان روز پنجشنبه _ششم اردیبهشت_ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان پیکان بود که این دیدار در پایان وقت قانونی و اضافه به تساوی یک بر یک تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت مسی‌ها موفق شدند با نتیجه پنج بر چهار پیکان تحت هدایت رضا عنایتی را شکست دهند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

در اولین بازی روز جمعه دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد. این دیدار تا دقیقه ۸۴ بدون گل در حال برگزاری بود که نارنجی‌پوشان مس کرمان در این دقیقه موفق شدند، از روی نقطه پنالتی توسط علی وزیری‌پناه به گل نخست بازی برسند.

در وقت‌های اضافه نیمه دوم، ابراهیم رضازاده از تیم چادرملو اردکان در دقیقه ۹۵ بازی موفق به زدن گل  تساوی شد تا کار در وقت‌های اضافه دنبال شود.

وقت‌های اضافه این دیدار نیز حاصلی برای هیچکدام از تیم‌ها نداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز این رقابت باشد.

در نهایت تیم فوتبال چادرملو اردکان موفق شد با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی بر تیم مس کرمان غلبه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۸ برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

در ادامه بازی های این مرحله  از ساعت ١٨:١۵ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام‌خمینی به مصاف پرسپولیس تهران رفت و با غلبه‌ بر مدافع عنوان قهرمانی در ضربات پنالتی توانست به مرحله بعدی صعود کند. این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه 4 بر 4 مساوی تمام شد و در ضربات پنالتی این شاگردان حسینی بودند که توانستند با نتیجه 5 بر 4 از سد پرسپولیس عبور کنند.

در ادامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت هوادار موفق شد با نتیجه‌ای نسبتاً بی‌دردسر ( سه بر یک) راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سایپا تهران روز گذشته در همین چارچوب در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی رودرروی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه دو بر یک میهمان خود را شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

در بازی یکی‌مانده به پایانی این روز ، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در پایان تیم فوتبال تراکتور با پیروزی سه بر یک در ضربات پنالتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد.

آخرین بازی این مرحله بین تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال ملاثانی، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد. در نیمه نخست سپاهان تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های زیادی خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کرد که در دقایق پایانی توسط کاوه رضایی به گل رسید و با برتری به رختکن رفت.

در نیمه دوم شاگردان مورایس با در اختیار داشتن توپ و زمین به خوبی بازی را کنترل کردند اما گل ثانیه‌های پایانی استقلال بازی را به وقت‌های اضافی برد. در وقت‌های اضافی سپاهان توسط رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا با نتیجه دو بر یک استقلال ملاثانی را شکست دهد و به این ترتیب سپاهان با شکست استقلال ملاثانی به مرحله یک‌چهارم جام حذفی فوتبال راه پیدا کرد.

 

نتیجه بازی‌های یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور:

مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان تهران ۱ (۴)

صنعت‌مس کرمان ۱ (۳) - چادرملو اردکان یزد (۵)

فجرسپاسی شیراز ۰ - گل‌گهر سیرجان ۳

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - پرسپولیس تهران ۴ (۵)

هوادار تهران ۳ - مس سونگون ورزقان ۱

ملوان بندرانزلی ۲ - سایپا تهران ۱

تراکتور تبریز ۱ (۳) - ذوب‌آهن اصفهان ۱ (۱)

استقلال آبی‌پوش ملاثانی ۱ - سپاهان اصفهان ۲

 



نظرات بگذارید...

Top