امروز، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا

امروز، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش هواداری نیوز، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و ۸ تیم راه یافته به این مرحله برای صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان با هم رقابت خواهند کرد. ۴ تیم برتر این مسابقات راهی جام جهانی خواهند شد.

تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند. تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی در مرحله گروهی با ۳ پیروزی و کسب ۹ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفتند و اکنون امیدوارند با برتری برابر قرقیزستان یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

تیم ملی فوتسال قرقیزستان هم که در مرحله گروهی به عنوان یک پدیده ظاهر شد و با برتری ۳ بر ۲ برابر ژاپن نشان داد یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات است امید دارد بتواند برابر ملی‌پوشان ایران نتیجه مطلوب خود را بگیرد. قرقیزستان در مرحله گروهی ۱۰ گل زده و ۹ گل خورده ثبت کرد.

اوج عملکرد قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۲۰۰۵، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ بود که توانست در هر سه دوره به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند اما این تیم هیچگاه تجربه حضور در فینال را به دست نیاورده است.



نظرات بگذارید...

Top