اخلاق؛  حلقه مفقوده فوتبال!

اخلاق؛  حلقه مفقوده فوتبال!
هنوز هم مثل سال‌های گذشته بسیاری از مشکلات  فوتبال لیگ باشگاه‌های کشورمان در پیچ وخم بد اخلاقی و حاشیه‌های جنجالی گرفتار شده تاجایی که میادین پاک و مستطیل سبز توسط افراد شرور به میدان جنگ و خونریزی بدل شده است!

هواداری نیوز- اصغرقلندری؛ فوتبال ما دیری است گرفتار نتیجه گرائی شده و از روح جوانمردی فاصله گرفته است و کسب پیروزی به هر قیمتی برای مسئولان و هواداران مهم‌تر از اخلاق وفرهنگ در فوتبال است!

بسیاری از ارزیابی‌ها به دست فراموشی سپرده شده که نیاز به بررسی و تحلیل کلی دارد.

به‌طور قطع در ورزش اخلاق مهم‌تر از برد‌وباخت می‌باشد و خیلی زشت و قیح است فرد یا افرادی با چاقو و قداره‌کشی نام پاک ورزش و فوتبال مان را لکه‌دار کنند!

حادثه اخیر در فوتبال این سؤال را در اذهان عمومی مردم علاقه‌مند به فوتبال به وجود آورده است که ریشه این رفتارهای ناهنجار کجاست؟ و چقدر شیوه مدیریتی و مسئولان کمیته اخلاق در این پیشامد‌ها دخیل است؟

تماشاگران و علاقه‌مندان به رشته پرطرفدار فوتبال از اتفاقات اخیر در فوتبال که به نوعی شادی آنها را به حسرت و رعب و هراس تبدیل کرده،  بدترین و زشت ترین نوع بد اخلاقی در فوتبال می‌دانند و از مسئولان انتظار دارند به طور جدّ با برخوردهای عامرانه و قاطع به این مسائل خاتمه دهند که مماشات جایز نیست.



نظرات بگذارید...

Top