استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی، پرسپولیس برای تصاحب آن

استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی، پرسپولیس برای تصاحب آن
هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز 17 اردیبهشت ماه با انجام ۷ بازی پیگیر می‌شود که در حساس‌ترین دیدارها دو تیم استقلال و پرسپولیس رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

به گزارش هواداری نیوز، دیدارهای باقی مانده از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه انجام می‌شود و در مهم‌ترین دیدارهای استقلال تهران در خانه میزبان ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود.

اولین دیدار این هفته دیروز بین تیم‌هایگلگهر سیرجان و شمس آذر قزوین برگزار شد که این بازی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17 دو تیم فوتبال پیکان و آلومینیوم اراک به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که از زمان وارد شدن آلومینیوم به لیگ برتر، دیدارهای رو در روی این دو تیم بردی نداشته و هر ۷ بازی گذشته آنها با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان نیز که هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، امروز و در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال خوزستان است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و شاگردان «ژوزه مورایس» برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی و یا حتی قهرمانی در لیگ برتر نیازمند ۳ امتیاز این بازی هستند. این بازی از ساعت ۱۸:۱۰ برگزار می‌شود.

در بازی بعدی تیم فوتبال نساجی که با دو پیروزی اخیر خود برابر تراکتور و ذوب آهن از منطقه سقوط نجات پیدا کرده امیدوار است تا سومین پیروزی متوالی خود را در این فصل و در خانه تجربه کنند. پرسپولیسی‌ها در دو دیدار اخیر خود برابر آلومینیوم و سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر نتوانسته‌اند به برتری دست یابند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. «اوسمار ویه‌را» برای این بازی تمام نفرات خود را در اختیار دارد و تنها امید عالیشاه به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست. این بازی از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

در ادامه این بازی‌ها تیم ملوان برای رسیدن به جمع ۴ تیم بالای جدول و هوادار برای قرارگیری در نیمه اول جدول، به پیروزی در این بازی چشم دوخته‌اند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.  مصاف این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر تاکنون با نتیجه تساوی خاتمه نیافته و همیشه با پیروزی یکی از دو تیم همراه بوده است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران برگزار می‌شود.

بازی صنعت نفت - مس: در دیدارهای این دو تیم در ادوار لیگ برتر، تیم مس دست بالاتر را داشته و در ۷ بازی رو در رو، ۳ پیروزی سهم مس و یک پیروزی سهم صنعت نفت بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. بازی رفته دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید و شاگردان فراز کمالوند که در انتهای جدول حضور دارند برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود برای بقا در لیگ برتر باید مسی را شکست دهند که از زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم، شکستی را متحمل نشده است.  این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

بازی بعدی بین دو تیم فولاد و تراکتور برگزار خواهد شد. تیم فوتبال فولاد که در یک قدمی رسیدن به منطقه سقوط قرار دارد، باید در برابر تراکتور حداقل امتیاز را کسب کند. فولاد در ۵ بازی گذشته خود ۳ تساوی و دو شکست را به دست آورده است و این تیم همراه با ویسی تاکنون موفق به کسب پیروزی در فصل بیست و سوم نشده است.

تیم تراکتور هم از زمانی که «پاکو خمز» از این تیم جدا شده است تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده و حمید مطهری امیدوار است در این بازی خارج از خانه موفق به پیروزی برابر فولاد شود تا همچنان تراکتور در جمع ۴ تیم بالای جدولی باقی و شانس کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در این تیم زنده بماند. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

در آخرین بازی امروز صدر نشین جدول به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. تیم فوتبال استقلال برای حفظ صدر در فاصله ۵ هفته‌ای تا پایان فصل بیست و سوم، نیاز به پیروزی در این بازی دارد. آبی‌های پایتخت برای قهرمانی باید حتماً از بازی‌های خود امتیازات لازم را کسب کند. ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود موفق به کسب دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی را داشته است و استقلال تهران نیز در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و دو تساوی را به دست آورده است.

دیدار رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی امروز از ساعت ۲۰:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.



نظرات بگذارید...

Top