واگذاری سرخ آبی‌ها به این شکل کلاه گذاشتن بر سر afc است.

واگذاری سرخ آبی‌ها به این شکل کلاه گذاشتن بر سر afc است.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به پتروشیمی خلیج فارس و چند بانک تصریح کرد: من قبلا هم گفتم این کارها برای کلاه گذاشت بر سر afc است.

به گزارش هواداری نیوز خداداد عزیزی در گفت وگو با همشهری آنلاین در رابطه با واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به پتروشیمی خلیج فارس و چند بانک گفت: من قبلا هم گفتم این کارها برای کلاه گذاشتن بر سر afc است تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند. وگرنه این هلدینگ ها و بانک ها که استقلال و پرسولیس به آنها واگذار شد فکر نمی کنم خصوصی باشند. بازهم دولت نظارت دارد. در اصطلاح خصولتی می‌گویند. من نمی خواهم زیاد در این باره صحبت کنم چراکه مباحث مدیریتی است.

خداداد عزیزی در خصوص اینکه در لیگ بازیکن جوان کم داریم و از طرفی صحبت امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانگرایی در تیم ملی است گفت: وقتی جوانگرایی در نهایت فقط به خط خوردن احسان حاج صفی و یکی - دو نفر دیگر ختم می‌شود خودش نشان دهنده این است که جوانگرایی در کار نیست! سحرخیزان مهاجم گل گهر یک اردو دعوت شده و بعد دیگر دعوت نمی‌شود و نابود می‌شود. بازیکنی مثل حزباوی هم همین طور شد. برای همین در بین بازیکنان جوان خیلی انگیزه نمی‌بینیم. در تیم ملی هم جوانگریی ندیدیم.

او افزود: امید ابراهیمی و کریم انصاری فرد خودشان از تیم ملی خداحافظی کردند اما عدم دعوت احسان حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست. چراکه همین الان همسن و سال های حاج صفی در تیم ملی دارند بازی می کنند. عدم دعوت حاج صفی دلایل دیگری دارد. شاید خودش بگوبد موضوع چیست.



نظرات بگذارید...

Top