درخشش ستاره ایرانی در شب باخت رم

درخشش ستاره ایرانی در شب باخت رم
سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در بازی دیشب پس از مدت‌ها فرصت بازی برای تیمش را به‌دست آورد و موفق شد تنها گل شاگردان دانیله ده‌روسی را هم به‌ثمر برساند.

به گزارش هواداری نیوز، در آخرین روز از هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا دیشب(دوشنبه) تیم رم در خانه به مصاف بولونیا رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. این نتیجه دومین باخت رم از زمان برکناری ژوزه مورینیو و حضور دنیلیه ده‌روسی بود و باعث شد شانس این تیم برای رسیدن به رتبه چهارم سری‌آ ایتالیا بسیار کم شود.

بولونیا با کسب پیروزی در خانه رم 62 امتیازی شد و جایگاه خود در رده چهارم را تثبیت کرد. رم هم با 55 امتیاز در مکان پنجم باقی ماند. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها فرصت بازی برای تیمش را به‌دست آورد و موفق شد تنها گل شاگردان دانیله ده‌روسی را هم به‌ثمر برساند. او که آخرین‌بار 35 روز قبل برای رم به میدان رفته بود، در یک‌ماه اخیر به‌دلیل مصدومیت در ترکیب رم غایب بود و از دقیقه 52 به جای تامی آبراهام وارد زمین شد. ستاره ایرانی تنها 5 دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد دروازه بولونیا را باز کند و سومین گل این فصل خود را به ثمر برساند. عملکردی که می‌تواند زمینه ساز حضور بیشتر او در بازی‌های آینده تیمش باشد.



نظرات بگذارید...

Top