تیلور المپیک را از دست داد!

تیلور المپیک را از دست داد!
دیوید تیلور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا از راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماند.

به گزارش هواداری نیوز، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا طی دو روز گذشته به انجام رسید و ملی‌پوشان ۶ وزن المپیکی کشتی آمریکا برای حضور درپاریس مشخص شدند.

تیلور ۳۳ساله، برنده چهار مدال طلای جهان و المپیک ، که پنج بار حسن یزدانی ملقب به پادشاه را شکست داده است، خود را آماده دومین طلای المپیک کرده بود اما در انتخابی داخلی تیم آمریکا، به آرون بروکس پدیده قدرتمند هموطنش باخت و حذف شد.

دیوید تیلور کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ملقب به جادوگر، بامداد امروز به فاصله هفت ساعت دو بار در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایالات متحده شکست خورد و سهمیه المپیک پاریس را از دست داد.

بعد از شکست جردن باروز و جی‌دن کاکس، در فینال این رقابت‌ها دیوید تیلور نیز تن به شکست داد تا حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. او طی دو کشتی مغلوب آرون باروکسی شد که سال گذشته نیز کشتی نزدیکی با تیلور گرفته بود.
این در حالی است که آمریکایی‌ها هنوز در دو وزن ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم سهمیه المپیک نگرفتند و در مسابقات گزینشی جهانی که دهه سوم اردیبهشت ماه در استانبول برگزار می‎شود، به دنبال تکمیل سهمیه خود هستند.
این فرصت بزرگی برای حسن یزدانی است تا با عبور از جو روانی شکست مقابل تیلور، با آنالیز کشتی بروکس و شکست او در پاریس، اولین کشتی‌گیر دو طلایی ایران در المپیک‌ها باشد.



نظرات بگذارید...

Top