هدف، خدمت به جامعه ورزش است

هدف، خدمت به جامعه ورزش است
مدیرعامل باشگاه جان اسنک در نشست خبری  روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه که در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت که هدف ما خدمت به ورزش کشور است نه خیانت.

به گزارش هواداری نیوز؛ در این نشست مطبوعاتی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت و باشگاه فرهنگی ورزشی جان اسنک در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهداف و چشم اندازهای این باشگاه گفت: جان اسنک اولین شرکتی است که از سال ۱۳۸۴ کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر ۶۳ شعبه در ۱۳ استان دارد و تنها شرکت غذائی است که دارای نشان سیب سلامت می‌باشد و در صنعت بزرگ و پُر تلاطم فَست فود با برنامه کار خود را دنبال می‌کُند.

 وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که نگاه مردم را به بحث فَست فود که برخی آن را غذای  ناسالم می‌دانند، تغییر دهیم.

در این نشست مطبوعاتی «مهدی مقوا ساز» مدیر عامل شرکت جان اسنک، «سعید مقوا ساز» رئیس هیئت مدیره، «غلامرضا عابدی» مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جان اسنک و دبیر هیئت تکواندو ، «فرشاد سیستانی» سرمربی تیم والیبال مردان حضور پیدا کرده بودند که به سؤالات خبرنگاران حاضر در این نشست پاسخ دادند.

باشگاه جان اسنک در ابتدا با تلاش غلامرضا عابدی که از کارشناسان تکواندو است  به ورزش تکواندو ورود کرد و در این رشته به قهرمانی رسید و باعث دلگرمی مدیران باشگاه شد تا بدنبال تشکیل سایر رشته‌های ورزشی باشند، رشته‌هائی که اکثر خانواده‌ها دوستدار آن هستند و می‌شود نونهالان و  نوجوانان را جذب این رشته‌ها کرد.

مدیرعامل  شرکت جان اسنک خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دو رشته والیبال و تکواندو به ورزش ورود کرده‌ایم و در آغاز  راه هستیم  و به خوبی می‌دانیم که راهی طولانی در پیش رو داریم ولی از همین ابتدا به دنبال پشتوانه‌سازی و تشکیل آکادمی در این دو رشته ورزشی هستیم تا در آینده از نونهالانی که در آکادمی پرورش می‌یابند در تیم‌های اصلی لیگ کشور استفاده کنیم  تا به تیم‌های ملی ملحق شوند.

وی تأکید کرد: شرکتی که از یک آشپزخانه پنجاه متری شروع به کار کرده و پس از قریب به ۲۰ سال دارای دو کارخانه بزرگ برای تهیه مواد اولیه غذائی و ۶۳ شعبه در اقصی نقاط کشور شده، در نظر داریم با همین روند در ورزش هم حضور داشته باشیم و برای رسیدن به این‌ هدف با یک برنامه راهبردی سعی داریم به صورت اصولی و منطقی از پایه فعالیت‌های ورزشی خود را دنبال کنیم که در رشته والیبال ابتدا از دسته سه استارت زدیم و اینک در دسته ۲ هستیم که در نظر داریم در مراحل بعدی با تقویت تیم‌ها این مسیر را محکم‌تر دنبال کنیم.

وی تصریح کرد : نگاه ما  به دو بخش بانوان و آقایان، بطور یکسان است.

سعید مقوا ساز رئیس هیئت مدیره شرکت نیز در مورد راه‌اندازی حوزه فعالیت و خدمات شرکت و ادامه فعالیت در زمینه افزایش شعب ایراد سخن کرد و گفت: بابت هزینه‌های تیمداری در رشته‌های گوناگون ورزشی پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و در حد وسع و توانمان از ورزش استان حمایت‌های لازم را به عمل خواهیم آورد.

غلامرضا عابدی مدیر عامل باشگاه جان اسنک درپاسخ به سؤال دنیای هوادار در خصوص ورود باشگاه به تکواندو به ویژه تکواندو بانوان گفت: ما در هر دو بخش آقایان و بانوان به صورت موازی فعالیت خواهیم داشت و این مسئله را از ابتدا در نظر گرفتیم و شروع بکار  کردیم ضمن اینکه هر دو بخش در  آکادمی‌های باشگاه جان اسنک فعّال هستند.

وی با این اشاره که سال‌های زیادی در باشگاه ذوب‌آهن و در رشته‌های مختلف تجربه کاری پیدا کرده گفت: رسالت ما در ورزش سرمایه‌گذاری روی ورزش پایه است که به واقع یک اصل محسوب می‌شود و برای این اهداف برنامه و چشم‌اندازی  در نظر گرفته‌ایم.

وی تصريح کرد: برنامه فعالیت‌های ورزشی ما در رشته‌هائی که اکنون داریم از سنین پایه  با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارسی است که در این رشته‌ها ، دارای نونهالان و نوجوانان مستعدی می‌باشند.

مدیرعامل باشگاه جان اسنک با اشاره به اهمیت بحث سلامت شهروندان و خانواده‌ها گفت: پیرامون این بحث در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتیم به  توافق رسیدیم تا بتوانیم از طریق اعضای شرکت و مشتریانی که داریم به کار استعدادیابی بپردازیم و به دنبال شناسایی و کشف استعدادها برای پرورش آنها باشیم.

عابدی افزود: امیدواریم باشگاه جان اسنک را در سطح استان و کشور به مدارج بالائی سوق دهیم  و به ورزش دوستان معرفی کنیم. ‌ضمن اینکه به دنبال استعدادسوزی نیستیم و موازی کاری هم نخواهیم کرد، بلکه در نظر  داریم  به ورزش استان، کشور و تیم‌های  ملی‌مان کمک کنیم و نمی‌خواهیم نگاه فوتبالی داشته باشیم و به رشته‌هائی که دیگر باشگاه‌ها به آن پرداخته‌اند ورود کنیم. ولی والیبال با سایر رشته‌ها فرق دارد؛ چرا که اعتقاد داریم استان اصفهان دراین رشته دارای پتانسیل بسیار بالائی است.

وی با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت والیبال و همچنین معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری گفت: خوشبختانه  این ارگان‌ها در حد توان به باشگاه کمک کرده‌اند تا بتواند شرایط خوبی در زمینه تیمداری داشته باشد.

مدیرعامل جان اسنک در خصوص زیر ساخت‌ها و داشتن اماکن ورزشی اختصاصی باشگاه اظهار داشت: با صحبت‌هائی که با شهرداری منطقه ۶ انجام  شده، امیدواریم بتوانیم با مشارکت شرکت جان اسنک در زیر ساخت‌ها نیز همپای تیمداری حرکت کنیم  که فکر می‌کنم در سپاهانشهر چنین فضائی مهیا شود.

عابدی افزود: درحال حاضر از شرایط موجود و ظرفیت‌های استانی با کمک و همکاری ارگان‌ها استفاده می‌کنیم.

فرشاد سیستانی سرمربی تیم والیبال باشگاه نیز به  تشکیل دوتیم بانوان و آقایان اشاره کرد و گفت: از خانم عزت نقوی که از جمله مربیان تجربه‌دار در رشته والیبال است برای هدایت تیم بانوان استفاده می‌شود و بنده هم به‌عنوان  سرمربی تیم مردان در این باشگاه شروع به فعالیت کرده‌ام که با موافقت مدیران باشگاه و همکاری اداره کل ورزش وجوانان با قبول میزبانی مسابقات والیبال در مرحله بازی‌های برگشت لیگ دسته دو سالن خوراسگان در اختیارمان قرار گرفته که از نوزدهم  تا  ۲۵ بهمن ماه مسابقات را زیر نظر نماینده سازمان لیگ برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال جان اسنک افزود: حتی الامکان در نظر داریم در آینده  از بازیکنان بومی و آکادمی‌ها در ترکیب تیم استفاده کنیم که البته بستگی به شرایطی  دارد که در آینده مورد نظر مدیران باشگاه است.



نظرات بگذارید...

Top