از والیبالست های افتخار آفرین تجلیل شد

از والیبالست های افتخار آفرین تجلیل شد
در جشن باشکوهی که قریب به سه هزار نفر زن و مرد از خانواده‌های ورزش‌دوست شهرستان برخوار به ویژه شهر دولت آباد در سالن رسالت در آن شرکت داشتند، از مربیان و ورزشکاران مسابقات والیبال تجلیل به عمل آمد.

به گزارش هواداری نیوز؛ در جشن باشکوهی که قریب به سه هزارنفر زن و مرد از خانواده های ورزشدوست شهرستان برخوار به ویژه شهر دولت آباد در سالن رسالت در آن شرکت داشتند، از مربیان و ورزشکاران مسابقات والیبال تجلیل به عمل آمد.

سالن مجهز وبزرگ ۵ هزار نفری رسالت شهرداری دولت آباد که بعد از سالن ۶ هزارنفری حماسه ۲۵ آبان اصفهان یکی از سالن های استاندارد و بسیار شکیل استان اصفهان بشمار می آید که به طرز زیبایی تزئین شده بود، برای اولین بار در طول سال‌های اخیر؛ شاهد برگزاری چنین جشن باشکوهی بود.

حسنعلی حاجی دلیگانی نماینده محترم مردم شاهین شهر و میمه و شهرستان شهرستان برخوار مهمان ویژه این جشن بود.

ضمن اینکه حسن جعفری سرپرست و خانم صادقی نایب رئیس هیئت والیبال استان، داوری پیش کسوت والیبال، محسن کمالی شهردار دولت آباد و مقامات محلی نیز در این مراسم حضور پیدا کرده بودند .

این جشن شکوهمند به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب و مقارن با ایام خجسته ماه شعبان و زاد روز سیدالشهدا، حضرت ابوالفضل العباس و سید ساجدین حضرت زین العابدین (ع) از تمام مدعوین و حاضران در این جشن با شربت و شیرینی پذیرایی بعمل آمد و در پایان با اهدای لوح تقدیر ، حکم و هدایا از والیبالیست های افتخار آفرین دختر و پسر در مسابقات قهرمانی استان تجلیل شد و به قید قرعه به ۲۰ نفر از دوستداران والیبال که در سالن حضور پیدا کرده بودند هدایائی اهدای گردید.

در برگزاری این جشنواره با شکوه حیدریان دبیر و نایب رئیس هیئت والیبال در امور بانوان دولت آباد در غیاب محمدی پور رئیس هیئت که حضور کمتری در برگزاری مسابقات مختلف و جشنواره دارد سنگ تمام گذاشتند.



نظرات بگذارید...

Top