هندبال رشته اول اصفهان است

 هندبال رشته اول اصفهان است
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اصفهان ضمن تبریک به سیدحسن افتخاری اظهار داشت: هندبال رشته ‌اول ورزش استان اصفهان بوده و هرچه در این استان به رشته هندبال توجه شود کم است. چرا که در کنار بازیکنان قَدَر و با استعداد مربیان ملی بزرگی از اصفهان پرورش یافته و در سطح ملی حضور دارند.

به گزارش هواداری نیوز؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اصفهان ضمن تبریک به سیدحسن افتخاری اظهار داشت: هندبال رشته ‌اول ورزش استان اصفهان بوده و هرچه در این استان به رشته هندبال توجه شود کم است. چرا که در کنار بازیکنان قَدَر و با استعداد مربیان ملی بزرگی از اصفهان پرورش یافته و در سطح ملی حضور دارند.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از اتفاقات هندبال کشور در اصفهان رُخ می‌دهد گفت: به یقین هر زمانی که هندبال استان اصفهان زنده و پویا بوده شاهد اقتدار در تیم های ملی هندبال بودیم و در هر حوزه ای که به هندبال اصفهان می‌نگریم افراد توانمند و بزرگ نمایان هستند.

علیرضا پاکدل پیرامون هیئت هندبال استان اصفهان بیان داشت: به دلیل عملکرد مطلوب این هیئت به سیدحسن افتخاری رئیس این هیات نمره 20 می‌دهم چرا که وی دست به کارهای بزرگی زده و بزرگان و پیش کسوتان هندبال استان را دور هم جمع کرده و تشکیل یک مجموعه با کفایت و حلقه محکمی داده است.

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات شاهد میزبانی شایسته و زیبائی از سوی کادر اجرائی و میزبانی خوبی بودیم که جا دارد از دکتر مرتضوی استاندار محترم اصفهان، مسئولین اداره کل ورزش و جوانان، هیئت هندبال استان اصفهان و باشگاه فولادمبارکه سپاهان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.



نظرات بگذارید...

Top