جهانبخش به آغوش فاینورد بازگشت

جهانبخش به آغوش فاینورد بازگشت
ملی پوش ایرانی فاینورد امشب در فهرست تیمش مقابل اسپارتا روتردام قرار می‌گیرد.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از ورزش سه؛ علیرضا جهانبخش پس از حدود یک ماه و نیم دوری از مسابقات باشگاهی بخاطر همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، دوباره به هلند بازگشت و در تمرینات فاینورد شرکت کرد تا آماده بازی امشب برابر اسپارتا روتردام شود.

ستاره ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هشت بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، با پایان کارش در تیم ملی و جام ملت‌های آسیا 2023 به روتردام بازگشت و زیر نظر آرنه اسلوت به تمرین پرداخت و امشب در لیست نفراتش تیمش مقابل اسپارتا حضور خواهد داشت.

علیرضا جهانبخش که در جام ملت‌های آسیا یک بازی تعویضی داشت و پنج بار در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت و یک پاس گل برابر فلسطین داد و در دو مسابقه حساس مقابل تیم‌های ژاپن و قطر دو گل به ثمر رساند، پس از حذف ایران و ناکامی در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا به هلند بازگشت تا در لیگ اردیویسه به میدان برود.

فاینورد از ساعت 22:30 امشب با بهره‌مندی از علیرضا جهانبخش در لیست نفراتش، در ورزشگاه خانگی د کویپ مقابل اسپارتا روتردام رده نُهمی قرار می‌گیرد و به دنبال کسب پیروزی و حفظ جایگاه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند است.



نظرات بگذارید...

Top