جزئیاتی از حضور وینگر ازبکستانی در پرسپولیس

جزئیاتی از حضور وینگر ازبکستانی در پرسپولیس
بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان در حالی طی روز های آینده وارد تهران خواهد شد که پیش نویس قرارداد با سرخ ها را امضا کرده است.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با «اوستون ارونوف» وینگر تیم ملی فوتبال ازبکستان به توافق نهایی دست یافت و این بازیکن جایگزین محمد عمری شد. این بازیکن توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را دارد و پست اصلی او هافبک هجومی است.

قرارداد ارونوف با پرسپولیسی‌ها به مدت یک فصل و نیم خواهد بود و او با جمع آپشن هایی که در قراردادش گنجانده شده کمی بیش از یک میلیون یورو از سرخ‌ها دستمزد دریافت خواهد کرد. این بازیکن که همراه با تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور داشت اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و طبق توافق با پرسپولیسی‌ها قرار است تا هفته آینده به تهران برساند.

ارونوف در کنار عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی ۳ بازیکن جدید پرسپولیس در خط هجومی هستند. همچنین مذاکره با نبیل باهویی و نماینده او در جریان است تا با جدایی این بازیکن پرسپولیس بتواند یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی به خدمت بگیرد. در حال حاضر لیست سرخ‌ها پُر است و برای جذب بازیکن جدید نیاز است که یک بازیکن در لیست مازاد قرار داده شود.



نظرات بگذارید...

Top