کامبک آذری ها در یک بازی جنجالی؛ مس سونگون ۳ - سپاهان ۲

کامبک آذری ها در یک بازی جنجالی؛ مس سونگون ۳ - سپاهان ۲
در مرحله پلی آف مسابقات لیگ والیبال دسته اول ودر اولین هفته سپاهان در سالن شهید میثمی اصفهان، از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۱۳ بهمن ماه میزبان تیم مس سونگون بود که توسط محمد عمده غیاثی هدایت می شد

به گزارش هواداری نیوز؛ آذری های مس سونگون علی رغم باخت در ست های اول و دوم ، با تغییراتی که عمده غیاثی سرمربی با تجربه مسی ها در ترکیب اصلی تیم داد ست های سوم و چهارم را برتر میدان بودند و بازی را به ست پنجم کشیدند و در شرایطی که ۸/۴ عقب بودند با کامبک تماشائی خود فاتح ۳ بر ۲ این بازی جنجالی و پُر تنش شدند.

این بازی چندین کارت زرد و قرمز برای هر دو تیم به همراه داشت.

قابل ذکر اینکه رسیده بود بلائی ولی بخیر گذشت! یکی از اعضای کادر فنی تیم مس سونگون در پایان ست پنجم از فرط خوشحالی و هیجان به حالت اغما روی زمین افتاد که بلافاصله کادر پزشکی حاضر در سالن اقدام به مداوای وی کردند که خوشبختانه مشکل قلبی یکی از همراهان تیم مس سونگون برطرف شد.

بهترین و امتیاز آورترین بازیکن تیم مس سونگون مرتضی نریمانی جوان آتیه دار و یار قدرتی دریافتی این تيم بود که علاوه بر امتیازاتی که از آبشار و دفاع گرفت که با سرویس‌های زهر دار پرشی قدرتی خود دریافت را برای شاگردان بالسا رادولوویچ سخت کرده بود.

 



نظرات بگذارید...

Top