پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان استان در پی عروج ملکوتی استاندار آذربایجان شرقی

پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان استان در پی عروج ملکوتی استاندار آذربایجان شرقی
«حبیب ستوده نژاد» مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پیامی در گذشت سردار سرتیپ دوم زین العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، متن پیام حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجان شرقی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی سردار عالیقدر و مجاهد سرافراز زین العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی ، از فرماندهان جهادی و پیشتاز در صحنه‌های نیاز انقلاب و میهن اسلامی موجب اندوه و تاُثر فراوان آحاد همرزمان ایشان گردید.

بی‌تردید خدمات و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه، مخلصانه و ارزشمند زنده یاد رضوی خُرم در سنگرها و مسئولیت‌های خطیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های سازندگی و آبادانی کشور برای همیشه راهنمای مشتاقان عزّت، عظمت، پیشرفت و اعتلای ایران و ایرانی خواهد بود.

اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی این ضایعه اسفبار را به محضر خانواده مکرم و آحاد مردم استان و همرزمان ایشان و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ص) و برای عموم مصیبت‌دیدگان و سوگواران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کند. حبیب ستوده نژاد.

 



نظرات بگذارید...

Top