«گواردیولای برزیل» سرمربی سلسائو شد

«گواردیولای برزیل» سرمربی سلسائو شد
 باشگاه سائوپائولو برزیل اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه هدایت تیم ملی برزیل را عهده‌دار خواهد شد.

به گزارش هواداری نیوز؛ براساس اعلام باشگاه سائو پائولو برزیل، دوریوال جونیور، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به عنوان سرمربی جایگزین فرناندو دینیز در تیم ملی برزیل خواهد شد. دینیز چندی پیش به‌دنبال زنجیره‌ باخت‌های سلسائو از هدایت این تیم برکنار شد.

دوریوال که به سائو پائولو را به مقام قهرمانی جام حذفی ۲۰۲۳ برزیل رساند، در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی این باشگاه منتشر شد، نوشت: این رویایی بود که به حقیقت پیوست.

کنفدراسیون فوتبال برزیل هنوز این اطلاعیه باشگاه سائوپائولو را تایید نکرده است. دوریوال ۶۱ ساله در دوران حضور در فلامینگو، این تیم را در سال ۲۰۲۲ به دو قهرمانی بزرگ(جام حذفی برزیل و جام لیبرتادورس) رساند.

دوریوال در برهه‌ای حساس هدایت سلسائوی متزلزل را عهده‌دار خواهد شد. این تیم تحت هدایت دینیز در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ سه شکست متوالی را تجربه کرد که از جمله آن می‌توان به باخت خانگی و تحقیرآمیز یک بر صفر برابر آرژانتین اشاره کرد.

جانشین دینیز، تقریبا در ۲۰ باشگاه سرمربیگری کرده است و در سال ۲۰۱۵ به منظور آشنایی با روش‌های نوین مربیگری به اروپا سفر کرد و در باشگاه‌هایی همچون چلسی، رم، رئال مادرید و بایرن مونیخ به کسب تجربه مشغول شد.

در بایرن یک ماه در کنار پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی وقت باواریایی‌ها بود و تیاگو موتا، هافبک برزیلی که در سانتوس با دوریوال کار کرده، او را «گواردیولای برزیل» نامیده است.



نظرات بگذارید...

Top