پیروزی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل روسیه میزبان

پیروزی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل روسیه میزبان
تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی در تورنمنت مسکو، موفق شد روسیه میزبان را شکست دهد.

به گزارش هواداری نیوز به نقل  از مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که برای کسب آمادگی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تورنمنت روسیه شرکت کرده، شنبه شب ۱۶ دی ماه در دومین مسابقه خود موفق شد با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ برابر تیم میزبان به برتری برسد.

ملی‌پوشان کشورمان با بازی خوبی که از خود نشان دادند، نیمه نخست را ۱۶ بر ۱۴ به سود خود به اتمام رساندند. همین روند در نیمه دوم هم ادامه یافت تا در نهایت این بازی با برتری ۲۶- ۲۹ ملی پوشان کشورمان مقابل تیم میزبان تورنمنت مسکو به پایان برسد.

روسیه روز گذشته مقابل تیم ملی جوانان خود ۴۱ بر ۲۲ پیروز شده بود. هندبالیست‌های ایران روز گذشته در نخستین دیدار خود در تورنمنت مسکو مقابل بلاروس به میدان رفت و در حالی که تیم برتر زمین بود، این بازی را ۲۸ - ۲۹ واگذار کرد.


تیم ملی هندبال کشورمان فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه و در سومین و آخرین دیدار خود در این تورنمنت مقابل جوانان روسیه به میدان می‌رود.

مجتبی حیدرپور، محمد سیاوشی، افشین صادقی، علی رحیمی کازرونی، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، محمد صفری، مهران رهنما، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان‌جو، سلامان بربط، محمدرضا اورعی، سعید برخورداری و پویا نوروزی‌نژاد ۲۰ بازیکن تیم ملی هندبال ایران در این تورنمنت هستند.

تیم ملی هندبال مردان ایران با پایان یافتن این تورنمنت مستقیماً راهی منامه بحرین می‌شوند تا در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شرکت کنند.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲ بهمن در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

لازم به ذکر است ملی‌پوشان، دوشنبه ۱۸ دی ماه، برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا بطور مستقیم از مسکو به بحرین عزیمت خواهند کرد.



نظرات بگذارید...

Top