پرسپوليس به سپاهان در سقف قرارداد کمک می‌کند

پرسپوليس به سپاهان در سقف قرارداد کمک می‌کند
سرخ‌ها در پنجره زمستانی چشم به لیست سپاهان دوخته‌اند.پ

به گزارش هواداری نیوز به نقل از ورزش سه؛  باشگاه پرسپوليس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیکار ننشسته است و علیرغم چالشی که بابت جدایی سرمربی‌اش شکل گرفته، به صورت موازی به دنبال پیشبرد اهداف خود در جذب بازیکنان مدنظر برای تقویت تیم است.

در این راستا باشگاه پرسپوليس طی روزهای اخیر و علیرغم شرایطی که برای مشخص شدن وضعیت یحیی گل‌محمدی داشت، مذاکراتی نیز با سه گزینه نقل و انتقالاتی خود در پنجره زمستانی داشت.


یکی از بازیکنانی که پرسپوليس نسبت به جذب او در پنجره زمستانی امید زیادی دارد تا هوادارانش را نیز با شگفتی بزرگی مواجه کند، اکنون در جمع سپاهانی‌ها کار‌ را دنبال می‌کند. با این حال باشگاه پرسپوليس امیدوار است با توجه به ممنوعیت‌های سقف قرارداد و چالشی که باشگاه سپاهان با آن درگیر است، شرایط این انتقال را فراهم سازد.


باشگاه پرسپوليس طی فصول اخیر بارها برای این انتقال در تلاش بوده اما هر بار با مانعی مواجه شد تا این موضوع منتفی شود.


اکنون سرخ‌ها جدی‌تر‌ از قبل شرایط این انتقال را دنبال می‌کنند و باید دید با توجه به اینکه سپاهان برای شکل گیری شرایط متاسف سقف قرارداد خود به دنبال مذاکره و توافق با بازیکنانش است، قادر خواهد بود این توافق را صورت دهد یا خیر. توافقی که می‌تواند بخشی از مشکلات باشگاه سپاهان را در بخش سقف قرارداد برطرف کند و زمینه توافق طلایی‌پوشان با بازیکن مدنظر را نیز صورت دهد



نظرات بگذارید...

Top