دکتر نیک کار : تاج باید از فدراسیون فوتبال برکنار شود

دکتر نیک کار : تاج باید از فدراسیون فوتبال برکنار شود
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال با انتقاد از عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال خواستار دخالت نهادهای بالادستی و مجمع فدراسیون برای برکناری رئیس فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از ورزش برخط؛ دکتر نیک کار اصفهانی گفت: متأسفانه حال فوتبال کشور خوب نیست و برای خارخ شدن از این وضعیت ناگوار مجمع فدراسیون واکنش نشان دهد و پیش از آنکه اوضاع از این بدتر شود عزل تاج هرچه سریع‌تر انجام شود.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال افزود: متأسفانه الان اوضاع فوتبال و باشگاه‌ها خوب نیست، چرا باید اختلافات پرسپولیس و سپاهان و استقلال به اوج برسد؟ این مشکلات موجب تضعیف فوتبال ایران می‌شود.

وی تصریح کرد: این قوانین من درآوردی از کجا آمده، امروز بازیکن محروم می‌شود، فردا لغو می‌شود، شب قبل بازی سپاهان بازیکن محروم می‌شود. بعد هم کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان دوباره امتیاز برمی‌گردد اصلا معلوم نیست چه خبر است؟

نیک کار اصفهانی گفت: شما ببینید عربستان رونالدو رو می‌آورد و از این راه کسب درآمد می‌کنند؛ اما ما دنبال سقف قراردادها هستیم، البته ما باید مشکل باشگاه‌ها را حل کنیم چرا باید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هنوز دولتی باشند، البته این دو باشگاه باید به معنای واقعی خصوصی شوند ما شرکت‌هایی داریم که مراودات تجاری خارجی داریم اگر این باشگاه‌ها در اختیار این شرکت‌ها باشند به‌راحتی می‌توانند مربیان خارجی و بازیکنان مطرح دنیا را بیاورند.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفت: الان باشگاه‌های ما مدعی هستند که حق پخش به آنها تعلق نمی‌گیرد در حالی که باشگاه‌های ما دولتی هستند ضمن اینکه آنها تلویزیون خصوصی دارند، اما ما تلویزیون خصوصی هم نداریم.

وی افزود: آقای تاج مدعی است که چون نایب رئیس کنفدراسیون است خیلی کار کرده است، ما منتظریم ایشان بیایید در رسانه ملی بگوید چکار کرده است ما تمام مجامع بازنده بزرگ هستیم.

وی در پایان در مورد داوری‌ها  نیز گفت: قضاوت برخی داوران صدای همه را درآورده است؛ اما گوش شنوایی نیست و نه شاهد تغییر در رأس کمیته داوران هستیم نه کسی به داد تیم‌ها می‌رسد، متأسفانه باشگاه‌ها ریشه‌دار ملوان و سپاهان هم متضرر شدند.



نظرات بگذارید...

Top