تراکتور از روی پیکان عبور کرد/ صعود شاگردان خمز با مهاجم پرسپولیس

تراکتور از روی پیکان عبور کرد/ صعود شاگردان خمز با مهاجم پرسپولیس
دیدار تیم های تراکتور و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم تراکتور به پایان رسید.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز دوشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با قضاوت احمد محمدی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

گل‌های تراکتور در این مسابقه را مهدی عبدی (۷۰، ۹۰) به ثمر رساند.

این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور هواداران برگزار و در غیاب آنها، دو پرچم بزرگ تراکتور روی سکوها نصب شد.

تلاش بی حاصل بازیکنان برای گلزنی

تیم فوتبال بازی را بهتر از میهمان خود آغاز کرد و پس از چند موقعیت نصف و نیمه، در دقیقه ۱۴ امیرحسین حسین زاده روی پاس «گوستاوو» صاحب توپ شد و بعد از یک چرخش، به سمت دروازه پیکان اقدام به شوت زنی کرد که توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.

بیشتر نیمه اول بازی در میانه میدان در جریان بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد. در یکی از این صحنه‌ها و در دقیقه ۲۷، سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک با حسین پورحمیدی قرار گرفت و حتی توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند اما داور آن را آفساید اعلام کرد.

پس از این حمله پیکانی‌ها، بازیکنان تراکتور از طریق «ریکاردو آلوز» به سمت دروازه پیکان حمله ور شدند و پاس این بازیکن به «گوستاوو» در محوطه جریمه رسید اما این بازیکن نتوانست به توپ ضربه را وارد کند و دروازه بان پیکان به خوبی توپ را مهار کرد. در دقیقه ۳۳ بازیکنان پیکان بار دیگر روی دروازه تراکتور حمله ور شدند و امیر طاهر در مصاف تک به تک با پورحمیدی قرار گرفت اما توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا پیکانی‌ها این موقعیت خوب برای گلزنی را از دست دهند.

اخراج زودهنگام بازیکن تراکتور

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که صفا هادی در دقیقه ۴۹ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان «خمس» ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند. اما با این وجود این بازیکنان تراکتور بودند که با ایجاد برتری نسبی، تلاش کردند خود را به دروازه پیکان نزدیک کنند.

در دقیقه ۶۸ محمد نادری از تعلل بازیکن پیکان استفاده کرد و توپ را از مقابل پای او برداشت و در ادامه سرنگون شد. در حالی که بازیکنان تیم تراکتور اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما قاضی این دیدار او را به دلیل تمارض با اخطار جریمه کرد.

در دقیقه ۷۰ ارسال کرنر «ریکاردو آلوز» در غفلت بازیکنان مدافعان پیکان به مهدی عبدی رسید و او هم با جایگیری مناسب در مقابل دروازه موفق شد نخستین گل این مسابقه را به ثمر برساند تا تراکتور با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه هم تیم پیکان با وجودی که یک بازیکن بیشتر از حریف خود داشت اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه تراکتور ایجاد کند تا اینکه در نودمین دقیقه این مسابقه مهدی عبدی با حرکت انفرادی خود در عمق خط دفاعی پیکان و عبور از مدافع و دروازه بان این تیم موفق شد دومین گل خودش و تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان برسد.

تراکتور با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و به رده سوم لیگ برتر صعود کرد و پیکان هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.



نظرات بگذارید...

Top