۳۵۰ بازیکن در اردوهای تیم ملی نونهالان

۳۵۰ بازیکن در اردوهای تیم ملی نونهالان
علیرضا ربیع دولت‌آبادی گفت: در ۸ مرحله اردوی تیم ملی نونهالان، بیش از ۳۵۰ بازیکن مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از  روابط عمومی هیئت هندبال استان اصفهان، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نونهالان پسر ایران در دو گروه به میزبانی استان اصفهان در شهرستان برخوار (دولت‌آباد)  به سرمربیگری علیرضا ربیع دولت‌آبادی در حال برگزاری است.

«علیرضا ربیع دولت‌آبادی» سرمربی تیم ملی هندبال نونهالان ایران  پیرامون این اردو بیان کرد: اردوهای تیم ملی نونهالان جمهوری اسلامی ایران در قالب ۸ پایگاه در سراسر کشور تشکیل شده که اولین مرحله به میزبانی دولت‌آباد از روز ۲۱ الی ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در اولین مرحله ۱۱۰ بازیکن به نوعی راستی‌آزمایی می‌شوند که از آنها تست‌های مختلف  خواهیم گرفت، این ۱۱۰ بازیکن در دو مقطع دو روزه در این مرحله حضور خواهند داشت، در مقطع نخست بازیکنان استان اصفهان حاضر بودند، در دو روز پایانی، از دیگر نقاط کشور در این اردو حضور خواهند داشت.

علیرضا ربیع دولت‌آبادی با بیان اینکه ایران را به هشت پایگاه تقسیم کردیم، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده دومین مرحله اردو در دومین پایگاه ( استان لرستان)  برگزار خواهد شد، در ۸ مرحله اردوی آمادگی پایگاه‌های ملی هندبال کشور بیش از ۳۵۰ بازیکن مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی هندبال نونهالان ایران ادامه داد: با توجه به اهداف بلندمدت، یک طرح جامع و کامل برای این رده سنی طراحی شده که تمامی نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار می گیرد، چرا که رده سنی نونهالان آینده هندبال ایران را رقم خواهند زند، اگر در این رده سنی برنامه‌ریزی مدونی نداشته باشیم، در سال‌های آینده در تیم بزرگسالان دچار مشکل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور با آسیب‌شناسی سعی کردیم که در سطح کشور همه بازیکنان هندبال در رده سنی نونهال به تیم ملی دعوت شوند تا به اهداف مَدنظر دست یابیم، در این هشت مرحله از همه مربیان برتر بهره خواهیم بُرد و با تدوین برنامه مدون ویژه مربیان، به آنها آموزش می‌دهیم که نقاط ضعف بازیکن را رفع کنند و بازیکنان را برای اردوهای بعدی آماده نمایند، در نهایت تا تیرماه سال ۱۴۰۳، نزدیک ۴۵ بازیکن برتر در اردو باقی خواهند ماند که این بازیکنان مورد ارزیابی مجدد قرار خواهند گرفت و بهترین‌ها برای مسابقات نوجوانان آسیا در سال ۱۴۰۴ آماده می‌شوند.

علیرضا ربیع دولت‌آبادی با اشاره به  زمان سی ماهه تا مسابقات نوجوانان آسیا، گفت: باید اکنون تیم ملی نونهالان را مورد حمایت قرار دهیم و با برپایی اردوهای مختلف حتی برون مرزی با آمادگی کامل پای به مسابقات نوجوانان آسیا بگذاریم تا تیم ملی با افتخار روی سکو برود.

سرمربی تیم ملی هندبال نونهالان ایران  در پایان بیان داشت: باید تشکر ویژه‌ای از حمایت‌های فدراسیون هندبال، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت هندبال استان اصفهان، هیئت هندبال شهرستان برخوار، فرمانداری و شهرداران این شهرستان داشته باشم که دست به دست هم دادند تا بهترین اردو برای بازیکنان نونهال رقم بخورد.

 

 

 

 



نظرات بگذارید...

Top