۴ مدال رنگارنگ، دستاورد ملی پوشان او-اسپرت ایران در ابوظبی

۴ مدال رنگارنگ، دستاورد ملی پوشان او-اسپرت ایران در ابوظبی
در پایان رقابت‌های جهانی ورزش های با مانع، تیم ملی انجمن او-اسپرت فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد.

به گزراش هواداری نیوز؛ مسابقات قهرمانی ورزش‌های بامانع جهان، با حضور ۴۱۲۸ ورزشکار از ۸۳ کشور از تاریخ ۱۶ آذرماه به مدت ۴ روز به میزبانی ابوظبی امارات برگزار شد که در پایان تیم ملی او-اسپرت کشورمان با سرمربیگری محمد قاسم منوچهری و مربیگری محمد شعبانی درزیکلائی توانست ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به ارمغان آورد.

برای تیم ملی ورزش‌های با مانع انجمن او-اسپرت کشورمان، محمد جعفری پور از استان لرستان و محمد جواد شهمرادی از گلستان ۲ مدال طلا، محسن احمدزاده از استان مازندران یک نقره و جواد سلیمانی از استان خراسان جنوبی یک برنز کسب کردند.

گفتنی است اعضاء تیم ملی ورزش های با مانع انجمن او-اسپرت ایران که با حمایت مجموعه ورزشی فرهنگی غدیر و اداره ورزش و آمادگی جسمانی فراجا عازم این ییکارها شده بودند، روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذرماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و در میان استقبال پرشور مسئولان و خانواده ورزشکاران وارد کشور شدند.

شایان ذکر است ورزش های بامانع در جریان یکصد و چهل و یکمین اجلاس سران کمیته بین المللی المپیک IOC رسما به لیست بازی های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس اضافه شد.



نظرات بگذارید...

Top