با داشته‌های خود جلو می‌رویم و از آبروی والیبال اصفهان دفاع می کنیم

با داشته‌های خود جلو می‌رویم و از آبروی والیبال اصفهان دفاع می کنیم
محمدحسین عراقی‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند روز گذشته در تمرین تیم والیبال این باشگاه حضور پیدا کرد و در خصوص تیم والیبال این باشگاه اظهار کرد: چندماه است که تمرینات منظم تیم والیبال باشگاه گیتی‌پسند شروع شده و بازیکنان دوران بدنسازی خود را سپری کرده و درحال حاضر کار با توپ را انجام می‌دهند.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند، حدود دو هفته دیگر لیگ برتر والیبال شروع می‌شود که در اولین دیدار مقابل تیم شهرداری ارومیه قرارخواهیم گرفت، امیدوارم با یارگیری که با نظر سعید عقیلی سرمربی تیم انجام دادیم، نتایج خوبی را کسب کنیم.
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند با بیان اینکه تیمی با ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه داریم، گفت: فصل گذشته باتوجه به اینکه برای اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه کردیم، هدفمان ماندن در لیگ برتر بود. در سال جاری براساس صحبت‌هایی که با هیئت مدیره داشتیم روندی را در نظر داریم و امیدواریم در پلی‌آف حضور داشته باشیم، همچنین نیم نگاهی هم به مراحل بعدی داریم.
عراقی‌زاده افزود: تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر والیبال کشور هستیم که می‌خواهیم از آبروی والیبال استان اصفهان دفاع کنیم. لذا از هواداران و مردم اصفهان می‌خواهیم برای حمایت از تیم شهرشان حضور گسترده ای در سالن شهدای مخابرات داشته باشند وبا تشویق های خود به بازیکنان روحیه ببخشند تا با انگیزه بالائی، بازی دلخواهشان را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به اینکه چهاردهمین سال حضور گیتی‌پسند در ورزش را در کارنامه داریم، تصریح کرد: گیتی‌پسند نمادی است برای بخش خصوصی در ورزش، طبق بودجه‌ای که هیئت مدیره باشگاه با پیشنهاد ما تصویب می‌کند، ماهم طبق همان بودجه هزینه‌ رشته های مختلف ورزشی را تاُمین می کنیم و سطح تیمداری خود را افزایش می‌ دهیم.
آقای عراقی زاده عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند در پایان گفت هیچ وقت قصد رقابت با تیم‌های دیگر نداشته ونداریم اما طبق داشته‌های خود جلو می‌رویم واز حیثیت والیبال استان اصفهان دفاع می کنیم .
قائم مقام باشگاه فرهنگی‌ ورزشی گیتی‌پسند اضافه کرد: در سه رشته فوتسال، والیبال و هندبال تیمداری می‌کنیم که برنامه ما برای هرکدام متفاوت است.



نظرات بگذارید...

Top