هدف شهدای رزکان صعود به رقابت‌های لیگ آزادگان است

هدف شهدای رزکان صعود به رقابت‌های لیگ آزادگان است
نشست‌خبری باشگاه شهدای رزکان البرز در سالن همایش‌های اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد.

محمدرضا ولی زاده/ به گزارش هواداری نیوز؛ در ابتدای این جلسه حمید کریمی، مدیرعامل باشگاه با اشاره به اتفاقات و حواشی فصل گذشته، خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد یک بی‌عدالتی بزرگ در فوتبال کشور بودیم، تیمِ ما به‌لحاظ کسب امتیاز مجوز صعود به رقابت‌های لیگ‌ آزادگان را کسب کرد، اما چشم‌پوشی از تخلف، حقِ یک استان را مورد اجحاف قرار داد. با توجه به اتفاقات رخ داده در ابتدای فصل هم قصدی برای تیمداری نداشتیم، چرا که آن‌طور که باید حمایت نشدیم، اما تقدیر بر این بود که امسال هم به ورزش استان خدمت کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر معضلات فعالیت بخش خصوصی در فوتبال تصریح کرد: تیمداری در فوتبال ایران گران شده، شرایط اقتصادی هم که مشخص است، در این راه تنها دلخوشی ما مردم البرز هستند که به تیم شهدای رزکان به‌عنوان یک پایگاه اجتماعی نگاه می‌کنند. امیدواریم باتوجه به برنامه‌هایی که در ادامه راه داریم، بتوانیم در این فصل با صعود به رقابت‌های لیگ دسته‌یک، ذره‌ای از این لطف و محبت مردم را جبران کنیم.

کریمی با اشاره به تیمداری باشگاه شهدای رزکان در رشته‌های مختلف اظهار داشت: برای تحقق اهدافِ باشگاهداری در ورزش استان البرز، شهدای رزکان در رشته‌های هندبال و تیراندازی با کمان نیز فعالیت خود را آغاز کرده و امیدواریم در ادامه این فعالیت در رشته‌های دیگری نیز تداوم پیدا کند. در این بین تنها مقصودِ ما حمایت از ورزش و ورزشکاران البرزی است.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان افزود: این باشگاه مزین به نام ارزشمند شهدا و متعلق به تمامی مردم البرز است. ما هم انتظار غیرمعقولی از مسئولین استان نداریم، تنها درخواست ما حمایت از سرمایه‌های ورزش البرز است. موفقیت برنامه‌ریزی می‌خواهد و بخشِ عمده‌ای از این مبحث به رویکرد مسئولین استانی بازمی‌گردد. امیدوارم اتفاقات گذشته تکرار نشود و نگاه تصمیم‌سازان استان به ورزش حرفه‌ای و دلسوزانه باشد. چرا که ورزش نقش مهمی در رشد و تعالی جامعه دارد.

کریمی در پایان با اشاره تشکیل یک اتاق فکر در باشگاه شهدای رزکان افزود: همانند سالیان گذشته، تنها هدفِ ما صعود به رقابت‌های لیگ آزادگان است، اما با این تغییر که نقاط ضعف گذشته را شناسایی کردیم، در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اما مهدی محمدزاده، سرمربی تیم شهدای رزکان در ابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: چندین سال است که افتخار همکاری با مجموعه شهدای رزکان را دارم و با شرایط حاکم بر فوتبال استان و رقابت‌های لیگ دسته دوم آشنا هستم.

وی با اشاره شرایط رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور تصریح کرد: بی‌تردید روزهای دشواری را پیش‌رو خواهیم داشت، مسابقات لیگ دو نیز در سال‌های اخیر از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بوده و تیم‌‌ها در شاخصه‌های فنی به یکدیگر بسیار نزدیک هستند، هرچند باتوجه به ظرفیت‌های بالای فوتبال استان البرز و باشگاه شهدای رزکان به آینده تیم‌مان بسیار خوش‌بینم.

سرمربی تیم شهدای رزکان افزود: از همان هفته اول، تنها هدف ما صعود به رقابت‌های لیگ آزادگان است، هر چند این مهم نیازمند حمایت‌های بیشتری نسب به گذشته است. فراموش نکنیم که شهدای رزکان از سرمایه‌های این استان است و امیدوارم برخلاف گذشته مسئولین استان در انجام تعهدات خود نسبت به ورزش استان و تیمِ شهدای رزکان به‌عنوان نماینده‌ی آن کوشا باشند.

در ادامه این نشست مرتضی خادمی، رئیس هیات هندبال استان البرز و ناهید رضایی، سرمربی تیم هندبال بانوان شهدای رزکان البرز نیز از برنامه‌های خود سخن گفتند.



نظرات بگذارید...

Top