آزادکاران رقبای خود را شناختند

آزادکاران رقبای خود را شناختند
قرعه‌کشی اوزان شش‌گانه مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ انجام شد و کشتی‌گیران ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش هواداری نیوز، در وزن ۵۷ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند. ابراهیم خواری، ملی‌پوش ایران، در دور اول به مصاف الوین لوربگ از فیلیپین می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی هند و کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ۱۸ کشتی‌گیر حضور دارند. رحمان عموزاد در دور اول با رحمان‌اف از ازبکستان دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف یاماگوچی از ژاپن می‌رود.

یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور اول به مصاف توکتومام‌بتو از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌ چین و پاکستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند.

حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف عبدالله‌اف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌ سنگاپور و ترکمنستان دیدار خواهد کرد. در وزن ۸۶ کیلوگرم ۱۷ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر در جدول حضور دارند. مجتبی گلیج در کشتی نخست به مصاف کشتی‌گیر کهنه‌کار ازبکستان، ابراگیمف، می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی ویتنام و مغولستان دیدار خواهد کرد. تاج‌الدینف، کشتی‌گیر روس‌تبار تیم بحرین، که در مسابقات جهانی صربستان مدال طلا را کسب کرد در سوی دیگر جدول قرار دارد و تا فینال با گلیج روبه‌رو نخواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند. امیرحسین زارع، دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ در کشتی نخست خود به مصاف انور از پاکستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌ چین و ترکمنستان دیدار خواهد کرد.



نظرات بگذارید...

Top