بازی مجدد؟ معلوم نیست

بازی مجدد؟ معلوم نیست
مدیرعامل باشگاه سپاهان مطالبات تیم الاتحاد پیش از بازی را خارج از اهداف ورزشی دانست و گفت: روز قبل از بازی، این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته و جلسه هماهنگی برگزار شد، ولی در نزدیکی‌های مسابقه مواردی از سوی تیم الاتحاد مطالبه و از سوی ناظر بازی مطرح شد که چنین مواردی خارج از هدف مسائل ورزشی بود.

به گزارش هواداری نیوز؛ محمدرضا ساکت پس از لغو دومین دیدار آسیایی سپاهان و تقابل با الاتحاد، درباره این لغو ناگهانی اظهار کرد: این تیم پس از استقبال شایسته‌ای که به عمل آمد، تمرین خود را در همین شرایط و همین طراحی‌های موجود برگزار کرده و از میزبانی سپاهان تشکر کردند.

وی افزود: امروز نیز شرایط به خوبی پیش می‌رفت. تمامی برگزارکنندگان، مسئولان انضباطی و امنیتی به خوبی سازماندهی کرده بودند. همچنین هواداران پرشور خانم و آقا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک حضور همه جانبه و حماسی داشتند.

ساکت یادآور شد: سفیر محترم کشور عربستان سعودی نیز مهمان ما بود که از ساعت‌ها قبل میزبان ایشان بودیم، ولی در نزدیکی‌های مسابقه مواردی از سوی تیم الاتحاد مطالبه و از سوی ناظر بازی مطرح شد که چنین مواردی خارج از هدف مسائل ورزشی و برخلاف مسائلی که همه جا مطرح است، بود.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه روز قبل این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته و جلسه هماهنگی برگزار شد، تصریح کرد: به یک باره دیدیم این تیم اقدام به خروج از ورزشگاه کرده و داوران نیز بازی را نیمه کاره اعلام کردند. ما نیز شکایت خود از باشگاه الاتحاد را با مستندات به AFC سریعا ارائه خواهیم کرد.

او از جمعیت زیاد هواداران سپاهان که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر کرد و گفت: از تماشاگران شایسته و فهیم آقا و خانم حاضر در ورزشگاه که با رفتار متین خود موجب آبرومندی فوتبال ایران شده، سپاسگزاریم. آن‌ها برخلاف اینکه نتوانستند فوتبال جوانمردانه‌ای تماشا کنند، ورزشگاه را ترک کردند و بابت این رفتار آبرومندانه صمیمانه تشکر می‌کنم.

ساکت در خصوص برگزاری مجدد این دیدار، تاکید کرد: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. طبیعی است که ما نیز مستنداتمان را ارائه خواهیم کرد.

او همچنین درباره آخرین وضعیت این تیم در ایران، توضیح داد: تیم الاتحاد پس از خروج از ورزشگاه در همان استانداردهایی که مورد استقبال قرار گرفتند، بدرقه شدند و از قسمت کنترل پاسپورت فرودگاه اصفهان رد شدند. طبق آخرین خبر منتظر فرود هواپیمایشان هستند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: چنین ورزشگاهی با این شکل و استانداردها سال‌ها و برای صدها مسابقه مورد استفاده قرار گرفته و هیچ نکته خاصی برای آن مطرح نبوده است.



نظرات بگذارید...

Top