عنایتی: سورپرایز شدم!

عنایتی: سورپرایز شدم!
سرمربی تیم ایران در بازی‌های آسیایی نسبت به ترک اردو توسط سه بازیکن پرسپولیس گلایه کرد.

به گزارش هواداری نیوز؛ ترک اردوی تیم ایران در هانگژو به مقصد قطر توسط سه بازیکن پرسپولیس برای همراهی این تیم مقابل الدحیل حواشی زیادی را به وجود آورده است. با اینکه مسئولان پرسپولیس در این خصوص مدعی هستند با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، هماهنگ کرده بودند، اما رضا عنایتی از این امر ناراحت است.

سرمربی تیم ایران مدعی است که ترک اردو توسط سه بازیکن پرسپولیس بدون هماهنگی با او بوده است. عنایتی در گفت‌وگویی که امروز با شبکه ورزش سیما داشت، در این باره گفت: «سه بازیکن پرسپولیس هم متاسفانه از جمع ما جدا شدند. صحبت‌هایمان را با آقای تاج انجام دادیم. نمی‌دانم چطور مسائل را بازگو کنم.»

عنایتی درباره اینکه گفته می‌شود سرپرست تیم ایران در هانگژو به مهدی تاج و پرسپولیسی‌ها قول داده بوده سه بازیکن را به قطر بفرستد، بیان کرد: «از این موضوع اطلاعی ندارم؛ ما توقع داشتیم وقتی بازیکن به اردوی ما می‌آید، تا آخر کار با ما بماند. من واقعا سورپرایز شدم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد؛ چرا سه بازیکن باید برای بازی ساده ما بیایند و دوباره بروند؟! بازی‌های حساس ما الان است. تمام تمرکز ما روی این بود که تیم ملی ما بعد از 21 سال جایگاه یا سکویی را داشته باشد.»

یاسین سلمانی، محمد عمری و مهدی احمدی سه بازیکن پرسپولیس بودند که بعد از دیدار با النصر به هانگژو سفر کردند و در چند مسابقه ایران مقابل ویتنام، مغولستان و تایلند حضور داشتند. آنها اما در آستانه مسابقه یک چهارم نهایی با هنگ‌کنگ چین را به مقصد قطر ترک کردند تا در دیدار با الدحیل تیم باشگاهی خود را همراهی کنند.



نظرات بگذارید...

Top