«كيومرث هاشمی»؛ وزيری عمل‌گرا برای گام دوم انقلاب

«كيومرث هاشمی»؛ وزيری عمل‌گرا برای گام دوم انقلاب
همان‌طور كه قابل پيش‌بينی بود، «كيومرث هاشمی» به‌عنوان وزير بيشنهادی ورزش‌وجوانان در آستانۀ آغاز بازی‌های آسيايی هانگ‌ژو براي كسب رأي اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفي شد.

مجید سعیدی/ به گزارش هواداری نیوز؛ هرچند تا پيش از اين نیز انتظار چندانی از مجلس در حل مشکلات ورزش کشور نمی‌رفت، اما گويا اينك كه در روزهاي پاياني اين دوره  قرار گرفته‌ایم، نمایندگان ملت می‌خواهند به اصل خود بازگردند و عقلانيت و انقلابی‌گري را سرلوحه تصميمات قرار دهند؛ ولو اينكه حتی تصور كنيم این اقدام براي جمع‌آوری آراء در انتخابات آتي است! مجلسی كه صرفاً در هم‌راستايي با دولت سیزدهم، دو سال پيش به وزراي پيشنهادي رياست جمهوري منتخب مردم رأي اعتماد داد، اكنون با شناخت از وظيفه ذاتی نمايندگی در نظر دارد آگاهانه و با صلابت و البته در جهت رشد و توسعه و رقابت‌پذيري كشور در عرصه جهاني به كانديداي بيشنهادي رأي بدهد!

بی‌تردید، مجلسی‌ها كه با كارت‌های زرد پی‌درپی به «سید حميد سجادی» نشان دادند در اعتماد به وزير ورزش مرتكب چه اشتباه بزرگي شده بودند! اکنون انتظار می‌رود براي آنكه تاوان آن اشتباه نابخشودني خود را پس بدهند،  اين‌بار و با حداكثر آراء هاشمی را كه يك مدير عمل‌گرا و از جنس ورزش است با اطمينان رهسپار ساختمان سئول كنند. آنهايی كه به غلط فكر می‌كردند وزير ورزش بايد ورزشكار باشد و مدال آور! و از همين روي دوسال پيش به سجادي رأي اعتماد دادند! اكنون كه متوجه شده‌اند پيشينه مديريتي در ورزش با ورزشكاری و مدال‌آوری براي امر وزارت تفاوتي از زمين تا آسمان است، لذا براي جبران مافات بايد و بايد به شخصيتی اعتماد كنند كه در همين مدت كوتاه ثابت كرد مديري با صلابت و عمل‌گراست.

هاشمی كه نيك می‌داند براي بازگرداندن قطار توسعۀ ورزش به ريل كار بسيار دشواری دارد، روزی كه به سئول رفت اعلام كرد پاداش معوقه قهرمانان را قبل از بازی‌های آسيايی پرداخت خواهد كرد كه اوايل هفته گذشته با حضور آقاي رييسی آن را عملی ساخت. آري! كيومرث هاشمی با كوله‌باری از دانش، تحربه، مهارت و به‌عبارتی آموزه‌ها و آموخته‌ها از سرمايه مديريتی در ورزش قلمداد می‌شود كه از جهات مختلف می‌توان اذعان كرد؛ با بهره‌مندی از ويژگی‌های انقلابی و برخورداری از روحيات جهادی، شايسته‌ترين فرد براي وزارت ورزش محسوب می‌شود كه چندي قبل درباره نگرش و برنامه‌های او تصريح كردم مبتنی بر محورهای توسعه و تعالی و توزيع متوازن منابع با رويكرد رقابت‌پذير است. يعني در راستای شاخص‌های گام دوم انقلاب.

به‌راستي مجلس چه چيزي فراتر از اين انتظار دارد؟ هر نماينده‌ای كه درد ورزش در سينه دارد و بر اين باور است كه روزمرگی در ورزش سلامت جامعه را تهديد كرده، براي غلبه بر بحران‌های حاكم بر پيكره ورزش و اساساً جامعه بايد به هاشمي رأي اعتماد بدهد. بنيان‌های ورزش مثل استاديوم آزادي نيازمند نوسازي است. هاشمي معمار نوسازي در ورزش است.



نظرات بگذارید...

Top