ام‌باپه، آقای گل حال حاضر فوتبال اروپا

ام‌باپه، آقای گل حال حاضر فوتبال اروپا
کیلیان ام‌باپه با دو گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند به بهترین گلزن حال حاضر ۵ لیگ معتبر اروپایی تبدیل شد.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف نیس رفت. تیم پاریسی در این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

کیلیان ام‌باپه در این بازی هم نمایش بسیار خوبی داشت و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند اما با نتوانست مانع از شکست پاریسی‌ها شود.

ام‌باپه باوجود آنکه بازی نخست پاری سن ژرمن را به خاطر مسائل انضباطی از دست داد و در بازی دوم هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، بهترین گلزن تیمش بوده است. او در فصل جاری ۷ گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده است.

این ستاره کامرونی الاصل نه تنها بهترین گلزن فصل جاری لیگ فرانسه است بلکه در ۵ لیگ معتبر اروپایی  هم بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده است.

تا قبل از این بازی ارلینگ هالند با ۶ گل آقای گل اروپا بود اما ام‌باپه با دو گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند به تنهایی به صدر جدول بهترین گلزنان فوتبال اروپا صعود کرد.

ام‌باپه باوجود تابستان سخت و پر حاشیه‌ای که پشت سر گذاشت، نشان می‌دهد که همچنان ستاره نخست پاری سن ژرمن است. او هنوز قراردادش را با تیم پاریسی تمدید نکرده است و گمانه زنی‌ها درباره جدایی او در تابستان سال بعد بسیار بالا است.



نظرات بگذارید...

Top