بمب استقلال در سیرجان ترکید!

بمب استقلال در سیرجان ترکید!
روبرتو تورس، هافبک سرشناس اسپانیایی به ترکیب گل‌گهر سیرجان اضافه خواهد شد.

به گزارش هواداری نیوز؛ روبرتو تورس، کاپیتان سابق اوساسونای اسپانیا و هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان با عقد قرداردادی یک ساله به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست.

تورس که 353 بار با پیراهن اوساسونا به میدان رفته است و 60 گل نیز برای این تیم لالیگایی به ثمر رسانده است، از هفته پنجم، گل‌گهر را در ادامه مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران همراهی خواهد کرد.

استقلال تهران در نقل و انتقالات تابستانی در جذب چند ستاره مدنظر سرمربی خود ناکام ماند که یکی از آنها همبن روبرتو تورس بود. این بازیکن که مورد علاقه جواد نکونام است حالا چالش جدیدی را با اوزونیدیس، مربی یونانی تجربه خواهد کرد.

این هافبک ۳۴ ساله اسپانیایی که فصل گذشته به واسطه هم‌تیمی بودن با جواد نکونام در اوساسونا به پیشنهاد فولاد جواب مثبت داده بود، برای بازی به ایران برگشت و از هفته پنجم لیگ بیست و سوم، با پیراهن تیم سیرجانی دوباره در جریان بازی‌های لیگ ایران قرار خواهد داشت.

گل‌گهر بعد از اینکه ابراهیم بایش عراقی از حضور در ایران پشیمان شد و شرایط انتقال او به گل‌گهر تغییر کرد، به سراغ روبرتو تورس رفت و این هافبک اسپانیایی درحالی که تصور می‌شد بار دیگر کنار جواد نکونام باشد، در نهایت با توجه به شرایط، به پیشنهاد گل‌گهر جواب مثبت داد.

او در روزهای باقی‌مانده از فیفادی فرصت دارد خود را برای ادامه لیگ با تیم جدیدش هماهنگ کند. گل‌گهر بسیار امیدوار است با این مهره جذاب ابن فصل آسیایی شدن را تجربه کند.



نظرات بگذارید...

Top