اردوی مشترک کشتی‌گیران اصفهان و مازندران

اردوی مشترک کشتی‌گیران اصفهان و مازندران
پهلوان علیرضا ذاکری فرزندبرومند پهلوان داریوش ذاکری قهرمان کشتی آسیا در گفت‌وگوباهوادار نیوز اظهارکرد: برای پیشرفت کشتی اصفهان نیاز مبرمی به اردوهای مشترک با مازندران داریم وبه همین خاطر باآکادمی کشتی البرز قائم‌شهر مازندران اردوی مشترکی در اصفهان با آکادمی تخصصی ذاکری برگزار نمودیم.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ آکادمی کشتی البرز قائم‌شهر مازندران و آکادمی تخصصی کشتی پهلوان علیرضا ذاکری، اردوی مشترک ۵ روزه‌ای را از روز نهم الی سیزدهم شهریورماه در اصفهان برگزار نمودند. در این راستا و روز دوشنبه یعنی در روز پایانی این اردوی مشترک؛ مسابقه دوستانه‌ای نیز بین کشتی‌گیران اصفهان و مازندران برگزار گردید.
پهلوان علیرضا ذاکری پیرامون این اردوی مشترک اظهار داشت: خوشبختانه این اردوی برای کشتی‌گیران دو آکادمی بسیار خوب ومفید بود و این اردو در رده‌ های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان مسابقات برگزار شد و به نظر من این اردو برای بچه‌های اصفهان پیشرفت شش ماهه الی یکساله‌ای را در بر داشت.
وی تصریح کرد: در این بین باید تشکر ویژه‌ای از عزیز واگذاری، سعید واگذاری و سینا غلامی مربیان ارزشمند آکادمی کشتی البرز قائم‌شهر داشته باشم که در برپایی اردوی مشترک همکاری بسیار خوبی با ما داشتند و با کشتی‌گیران کاربلد پای به اصفهان گذاشته بودند.
مدیر آکادمی تخصصی کشتی ذاکری پیرامون مسابقه دوستانه انجام شده، گفت: ۳۵ کشتی بین کشتی‌گیران اصفهانی و مازندرانی انجام شد که واقعأ برای کشتی اصفهان دستاوردهای خوبی به همراه داشت و برگزاری چنین اردوهای تمرینی برای رده‌ های سنی خردسال و نونهال اصفهان ۷ - ۸ سال دیگر جواب خواهد داد.
علیرضا ذاکری افزود: در آکادمی ما بیش از ۷۰ کشتی‌گیر حضور دارند که در این بین سعی کردیم بهترین شرایط را برای موفقیت آنها در سطح استان و کشور در سال‌های آینده فراهم کنیم که جا دارد تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های ایشان داشته باشم که همه جوره در کنار ما هستند و حتی در برپایی اردوی مشترک با آکادمی کشتی البرز قائم‌شهر نهایت همکاری را از خود نشان دادند.
وی در ادامه تأکید کرد: به نظر من برای رشد و توسعه کشتی استان اصفهان باید چنین اردوهای مشترکی در سال های گذشته نیز صورت می‌گرفت تا اکنون شاهد افتخارآفرینی کشتی‌گیران اصفهانی در میادین ملی و بین‌المللی می‌بودیم که متاُسفانه به دلایل گوناگون از جمله شیوع بیماری کرونا اینگونه نشد.
علیرضا ذاکری در پایان تصریح کرد: آکادمی ما استارت چنین اردوها و مسابقات را زده و حتی تفاهم نامه‌ای با آکادمی کشتی البرز قائم‌شهر امضاء نمودیم که این همکاری‌ها ادامه‌دار باشد، حتی در آینده نزدیک با ورزشکاران مان به قائم‌شهر سفر خواهیم کرد و اردوی مشترکی را ور این شهر برپا خواهیم نمود.



نظرات بگذارید...

Top