درخشش ژیمناست های اصفهان در مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور

درخشش ژیمناست های اصفهان در مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور
مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور پسران و دختران خردسال و نونهال که ‌در شهر الوند استان قزوین برگزار شد با درخشش ژیمناست های اصفهان در هر دو بخش پسران و دختران این امید را در دل دوستداران ورزش ژیمناستیک اصفهان بارور ساخت تا ثابت شود، وقتی پای کارهای زیر بنایی و پشتوانه سازی در میان باشد و از وجود مربیان بادانش برخوردار شویم و به آنها و علاقه مندان به ژیمناستیک روحیه و اعتماد به نفس ببخشیم و خیالشان را هم راحت کنیم که تا انتهای راه و رسیدن به هدف اصلی حامیشان خواهیم بود، روح تازه ای به رشته مادر ورزش های این استان دمیده می شود و مطمئن باشید ژیمناستیک استان اصفهان که سابقه دیرینه ای در کشور دارد به روزهای طلایی خود باز خواهد گشت.

اصغرقلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ تلاش و کوشش مربیان دلسوز ژیمناستیک استان اصفهان را می ستائیم و نگاهی داریم به عناوین قابل تحسین پسران و دخترانی که در رقابت‌های ترامپولین قهرمانی کشور باعث سربلندی ژیمناستیک استان اصفهان شده اند.
در بخش پسران تیم ترامپولین استان اصفهان، در مجموع تیمی قهرمانی کشور را به چنگ آورد. عناوین کسب شده تیمی در رده سنی A سوم، در رده سنی B دوم در رده سنی D سوم و با کسب مقام دوم انفرادی توسط حسن گل آقائی ، در مجموع تیمی عنوان قهرمانی را بخود اختصاص داد. این افتخار تحسین برانگیز در سایه درایت، کاردانی و بصیرت کادر فنی تیم آقای خردمند نژاد که سرپرست تیم بودند وهم به عنوان مربی در کنارآقایان قیامی، فضیلت و لطفی مربیان زحمت کش در حصول مقام قهرمانی مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور مشارکت داشتند واین دستاورد ارزشمند را برای ژیمناستیک اصفهان و اولیای ژیمناست کاران به ارمغان آوردند.
تلاش و کوشش مربیان دلسوز ژیمناستیک استان اصفهان را می ستائیم و نگاهی هم داریم به عناوین قابل تحسین دخترانی که در رقابت‌های ترامپولین قهرمانی کشور باعث سربلندی ژیمناستیک استان اصفهان شده اند.
در بخش انفرادی دختران؛ در رده سنی A ستایش محمودی و رده سنی B کمند یارعلی به مقام قهرمانی دست پیدا کردند و در رده سنی C رقیه اسدی مقام دوم این رقابت‌ها را تصاحب کرد. اما در تیمی (کمند یارعلی، ملیکا مجیدی ، ساحل عسگری و ثنا علی نجیمی) عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند. مربیان دلسوز تیم دختران عبارت بودند از خانم ها دکتر مرضیه جعفری و فاطمه عباسی و سرپرست تیم خانم بهناز کریمیان.
با خداقوت و خسته نباشید به اعضای کادرفنی و ژیمناست های پرتلاش، ترامپولین، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد موفقیت های این رشته ورزشی در رده های مختلف سنی ودر اسباب های گوناگون ژیمناستیک استان اصفهان در سطح کشور باشیم.



نظرات بگذارید...

Top