وزارت ورزش حق تعیین سرپرست برای فدراسیون سوارکاری ندارد!

وزارت ورزش حق تعیین سرپرست برای فدراسیون سوارکاری ندارد!
وکیل رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به انتصاب سرپرست جدید این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان واکنش نشان داد.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از ایسنا؛ لیلا بخشیوند پس از انتصاب سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری از سوی وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: دادخواست مطرح شده از سوی ما برای ابطال حکم سرپرستی با شماره و مورخه خاص و شرح خواسته این بود که اصلا در کلیت وزارت ورزش و جوانان حق تعیین سرپرست ندارد و شخص حیدری مطرح نبوده است.

وی ادامه داد: تعیین سرپرست به موجب تبصره ۱ ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون های ورزشی تصریح شده و در صورت وجود یکی از آن موارد، امکان تعیین سرپرست وجود دارد.

وکیل رییس سابق فدراسیون سوارکاری بیان کرد: بنابراین وزیر ورزش و جوانان در موضوع خاص فدراسیون سوارکاری مجوزی برای تعیین سرپرست ندارد و اعتراض ما نسبت به این مسئله است.

بخشیوند با اشاره به اینکه ابتدای هفته آینده به دیوان عدالت اداری مراجعه خواهیم کرد و مسئله را پیگیری می کنیم، گفت: دیوان عدالت اداری در حال حاضر ورود به ماهیت نکرده و بدوا دستور موقت مبنی بر توقف اجرای حکم سرپرستی صادر کرده است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان نمی تواند نسبت به این مسئله اعتراضی داشته باشد و دستور موقت صادر شده قطعی است مگر اینکه به موجب رای در اصل دعوی که آن هم زمان بر است آن جا می توانند اعتراض داشته باشند.

وکیل رییس سابق فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه اصل دعوی ابطال حکم سرپرستی بوده است و فعلا دستور موقت صادر شده است، اظهارکرد: قاضی پذیرفته است که وزیر ورزش و جوانان در این مورد خاص حق تعیین سرپرست ندارد و اگر حتی یک درصد بنابر خواسته تصریح شده نتوانیم کاری انجام دهیم، دادخواست مجدد خواهیم داد یا به مراجع قضایی دیگر مراجعه می‌کنیم.

بخشیوند افزود: جلسه رسیدگی تشکیل شد و وکلای وزارت ورزش و جوانان در جلسه حضور داشتند و دفاع کردند. دیوان هم پس از صدور دستور موقت با وزارت ورزش مکاتبه داشت و قاضی زیر درخواست ما عنوان کرد به وزارت ورزش اعلام کنید به چه دلیل دستور موقت اجرا نشده است و دلایل را اعلام کنند.06:08 ب.ظ ‎16/‎09/‎1401



نظرات بگذارید...

Top