نیکفر: سپاهان نماینده کل کشور است/ حضور بانوان در نقش جهان تایید شد

نیکفر: سپاهان نماینده کل کشور است/ حضور بانوان در نقش جهان تایید شد
سرپرست باشگاه سپاهان گفت: سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از ایرنا؛ منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار مهمی را پیش رو داریم، الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست؛ امیدواریم با حمایت و پشتیبانی ملت ایران و هواداران سپاهان بازی خوبی در نقش‌جهان داشته باشیم.

وی افزود: تیم سپاهان هستیم و تخصص خودمان را داریم؛ بازیکنان و مربی خوب و مزیت میزبانی داریم و امیدواریم با حمایت هواداران و تلاش کادر و تیم نتیجه خوبی بگیریم؛ سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

نیکفر در رابطه با دریافت مجوز میزبانی اظهار داشت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بازدیدهایی را از ورزشگاه انجام دادند و شرایط برای میزبانی تایید شد. همه ارگان‌ها همکاری کردند و جلسات خوبی در شورای تأمین داشتیم و امیدواریم با سربلندی بازی را برگزار کنیم و با پیروزی همراه باشد.

وی در رابطه با شرایط سپاهان قبل از این دیدار گفت: در اردوی قطر ۳ دیدار دوستانه داشتیم که با برد همراه بود و البته نقاط قوت و ضعف تیم مشخص شد و بازیکنان از نظر روحی و جسمی در آمادگی خوبی بسر می‌برند.

سرپرست سپاهان در رابطه با فعالیت کم این تیم در نقل‌وانتقالات نیم فصل اظهار داشت: بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد اما مورایس تصمیم‌گیر است و تنها بازیکن غنایی را انتخاب کرد و امیدواریم انتخاب خوبی باشد؛ اطمینان می‌دهم که روحیه بازیکنان ما بالا است، ۵ بازیکن در تیم ملی بودند و اکثر بازیکنان حرفه‌ای هستند و با اعتماد به نفس کامل به بازی می‌رویم.

وی در رابطه با دیدار حساس مقابل الهلال بیان کرد: یک مسابقه است و حداکثر تلاشمان را می‌کنیم تا برنده بازی شویم، مدیریت باشگاه کارها را انجام داده و بازیکنان باید با حمایت هواداران برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند. استقبال خوبی از این بازی خواهد شد، حضور بانوان تأیید شده و امیدواریم پرشور باشد؛ VAR نصب شده و آماده بازی است اما فدراسیون در نظر دارد ۶ وی ای آر برای لیگ برتر آماده کند.

دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.




نظرات بگذارید...

Top