انتخابات فدراسیون را برگزار کنید

انتخابات فدراسیون را برگزار کنید
شهداب یزد، خواستار میزبانی بیست و چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش دنیای هوادار؛ نشست شورای عالی ورزش و جوانان استان یزد با حضور دکتر هاشمی وزیر ورزش و جوانان، دکتر فاطمی استاندار یزد، نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و دیگر مدیران عامل باشگاه‌های برتر ورزش استان، مدیرکل و مقامات عالی رتبه ورزش استان، در محل استانداری یزد برگزار شد.

«امیر شرافت» مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در این نشست گفت: باشگاه شهداب یزد حدود ۶-۷ سال در رشته‌های والیبال، والیبال ساحلی و هندبال در حال فعالیت است که ماحصل آن قهرمانی در تمام رده‌های سنی کشور، دو قهرمانی لیگ برتر و عنوان سومی جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد.

وی افزود: با پیشنهاد دکتر مرادی سرپرست فدراسیون والیبال و با توجه به اینکه کاندیدهای نهایی میزبانی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا کشورهای ایران، ژاپن و چین می‌باشند و همچنین با توجه به استقبال ویژه آقای دکتر فاطمی استاندار یزد، شهر میراث جهانی یزد می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها که با حضور ۱۶ یا ۱۸ تیم برتر قاره کهن برگزار می‌شود، باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد خاطرنشان کرد: رشته والیبال بعد از فوتبال پُرمخاطب‌ترین رشته جامعهُ ما می‌باشد که با توجه به داشتن استانداردهای لازم در سطح استان و دارا بودن دو ورزشگاه مدرن، نظیر ورزشگاه اختصاصی شهداب و ورزشگاه شش هزار نفره چادرمَلو اردکان می‌توانیم میزبانی خوبی از رقبای آسیایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از لحاظ هتلینگ و اقامت بنظر مشکل خاصی نداریم و فقط نیاز به همت جمعی و برقراری پروازهای بین‌المللی درون استان در دهه اول اردیبهشت ماه سال آینده را داریم.

وی در ادامه افزود: این مورد سبب تقویت و کمک به بحث گردشگری و همچنین بحث حمل و نقل استانی خواهد شد و برای بسیاری از ارگان‌ها مثمر ثمر خوا‌هد بود.

در پایان نیز مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد با توجه به مورد استقبال قرار گرفتن ورزش والیبال توسط کل جامعه به‌عنوان عضوی از جامعه والیبال از وزیر ورزش خواستار مشخص شدن و تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر فدراسیون والیبال و تیم ملی والیبال گردید.

 



نظرات بگذارید...

Top