کَشتی والیبال به ناخدای مُجرب نیاز دارد !

کَشتی والیبال به ناخدای مُجرب نیاز دارد !
به‌راستی تا کی قرار است وضعیت کنونی فدراسیون والیبال چنین‌ باشد و مسئولان نگاهی ملی به مسائل حاشیه‌ای فدراسیون والیبال نداشته باشند؟!

به گزارش هواداری نیوز؛ آیا اگر از افرادی که با پول بیت‌المال واز جیب ملت به سفرهای سیاحتی و تفریحی به آمریکا رفتند! انتقاد کردیم، دشمن فدراسیون نشین‌ها شدیم؟ گُمان نمی‌کنید در پاره‌ای موارد از افرادی که  منافع ملی را قربانی اَمیال خود می‌کنند باید بر حسب وظیفه و تعهدات شرعی و قانونی مورد انتقاد قرار دهیم و بپرسیم ثمره سفرهای افراد غیر مسئول به کشورهای خارجی چه بوده است تا خبرهای این گونه سفرهای بی‌اثر را منعکس کنیم و از مقامات ذی‌ربط بخواهیم علت را جویا شوند و دلیل سفرهای افراد غیر تخصصی را پیگیری نمایند؟

هرگاه از رئیس گذشته و سرپرست فعلی دلیل حضور افراد غیر والیبالی و غیر تخصصی در جلسات فنی و مشورتی پرسیده شده مثل همیشه بهانه‌هایی که اغلب غیر واقعی و در آستین داشتند تحویل ما و مردم داده‌اند!

ثمره کار این افراد که به ظاهر خود را دلسوز و مسئول علاقه‌مند به حل مشکلات موجود در والیبال می‌دانند واز سوی دیگر باعث آشفتگی در وضعیت کنونی فدراسیون و انتخاب به‌موقع سرمربی تیم ملی والیبال ایران شده‌اند و با وعده‌های توخالی و فریبنده‌ای این امر مهم را به امروز و فردا افکننده‌اند چه باید نوشت و چرا باید رسانه‌ها سکوت کنند؟ تنش و اختلافات نظرهای سرپرست فدراسیون و سخنگوی کمیته فنی چرا باید مخفی بماند و علت یابی نشود؟!

 شنیده می‌‌شود که وحید مرادی در یک گفت‌وگوی خصوصی یا مصاحبه‌ای عنوان کرده است محمود افشاردوست سخنگوی مجمع انتخاباتی و نشست‌های فنی در سخنانش تناقض‌گوئی دارد و حرف‌هایش تغییر پیدا کرده است! از سوی دیگر محمود افشاردوست  که از جمله نامزدهای انتخاباتی است در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها، در خصوص انتقاد سرپرست فدراسيون از او گفته است: من دو ماه قبل و در اواخر دوران ریاست داورزنی گفته بودم بهتر است هر چه زودتر سرمربی تیم ملی والیبال  انتخاب شود؛ چون آن موقع چندین گزینه وجود داشت؛ (*پیشنهادی که دنیای هوادار نیز داده بود*) اما در ادامه و زمانی که مرادی سرپرست فدراسیون والیبال شد دو مربی خارجی انصراف دادند و با توجه به اینکه گزینه خارجی دیگری نمانده بود جُز آنجلو لورنزُتی گفتم که نباید برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله کرد که این نظرِ همه اعضای کمیته فنی بود. اما نمی‌دانم چرا مرادی این صحبت‌ها را درباره من انجام داده است؛ اما اینکه من دو نظر متفاوت دادم به این دلیل بود که شرایط نسبت به قبل تغییر کرده و وقتی گزینه‌ای وجود ندارد و لیگ هم تا اواخر فروردین طول می‌کشد و لژیونرها هم نمی‌توانند تا پایان لیگ‌های خارجی به ایران بیایند و تیم ملی را همراهی کنند  گفتم لزومی ندارد عجله کنیم. فکر می‌کنم مرادی دچار سوءتفاهم شده است!

و اما در پی برگزاری نشست‌های نمایشی و بی‌حاصل برای انتخاب سرمربی و به دنبال خبرِ منتشره از سوی روابط عمومی فدراسیون به نقل از سرپرست این فدراسیون، مبنی بر اینکه شاید سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان ایرانی باشد، در خبرها آمده بود که در دو هفته آینده  و در آخرین جلسه مشورتی تکلیف سرمربی تیم ملی روشن و معرفی خواهد شد، اما خبر سفر وحید مرادی و داورزنی به تایلند برای شرکت در اجلاس انتخاب رئیس آسیای مرکزی ، احتمالاً برگزاری این جلسه  را تحت‌الشعاع قرار دهد و به زمان دیگری موکول شود!

آخرین خبرهای روابط عمومی فدراسیون والیبال حاکی از آن است که نادر انصاری و محمد شاهمیری داوران ارشد بین‌المللی و پیشکسوت والیبال ایران در دو بخش والیبال ساحلی و سالنی راهی بانکوک شدند تا در اجلاس کمیته‌های کنفدراسیون آسیا شرکت کنند. همچنین مسعود یزدان‌پناه دیگر داور ارشد بین‌المللی به عنوان رئیس کمیته مسابقات و داوری آسیای مرکزی نیز روز گذشته برای  شرکت در جلسه سالیانه و انتخاب رئیس راهی تایلند شد.

 بر اساس آخرین خبر رسمی سایت فدراسیون نیز قرار است مجمع انتخاباتی فدراسیون در سال جاری برگزار شود! که گویا هیئت رئیسه فدراسیون والیبال نیز با برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون والیبال در روز شنبه ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲  در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به منظور انتخاب رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون موافقت کرده است .

بر این اساس انتخابات فدراسیون والیبال، زمان و مکان برگزاری مجمع را با حضور اعضای مجمع انتخاباتی  مشخص نموده است.



نظرات بگذارید...

Top