پیروزی گیتی‌پسند در ایستگاه هیجدهم؛  گیتی‌پسند ۳ - مس رفسنجان صفر

پیروزی گیتی‌پسند در ایستگاه هیجدهم؛  گیتی‌پسند ۳ - مس رفسنجان صفر
گیتی پسند که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ بود، پس از پیروزی  برابر شهرداری ارومیه و باخت خانگی در مصاف با چادرمَلو،  با عملکرد خوب  خود در  دیدار با سایپای تهران و پاس گرگان وکسب ۶ امتیاز روحیه بخش  نشان داد که با روحیه و انگیزه بالایی به روزهای طلایی باز گشته است.

به گزارش هواداری نیوز؛ تیم گیتی‌پسند که با ۱۰ بُرد ۷ باخت و ۳۱ امتیاز برای دستیابی به رده بهتر و صعود به مرحله پلی آف نیاز به پیروزی های بیشتر به ویژه در بازیهای خانگی دارد. در بازی امروز از ابتدا عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

شاگردان سعید عقیلی با استفاده از پاس‌های ناب مصطفی رئیسیان در حمله خوش درخشیدند و در تمام پست‌ها کم اشتباه ظاهر شدند که به واقع رئیسیان نقطه عطف این بازی مقتدرانه درتیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان بود، که در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور از ساعت ۱۶/۲۰ در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و در یک بازی دیدنی و استثنایی در سه ست متوالی گیتی‌زنها به برتری رسیدند .

گیتی پسند در این دیدار با ترکیب : مصطفی رئیسیان، مرصاد آقاجانی، علی زارع، رمضان صحبتی، آرمین رنجبر ،امیر حسین ساداتی، و شاهین توانا به عنوان لیبرو با سرمربیگری سعید عقیلی مقابل  تیم مس رفسنجان  به میدان رفت که با ترکیب  اولیه امین نجفی، امیر حسین ناوی،  رحمان داوودی، علیرضا عبدی، موعود آقاپور، جواد حسین آبادی و مصطفی حیدری "لیبرو" آغازگر بازی  شدند.

 گیتی‌زن‌ها ست اول  را با برتری آغاز کردند، اما  با تلاش داوودی، ناوی و حسین آبادی بازی به تساوی کشیده شد و تساوی دو تیم تا امتیاز ۱۹ تداوم داشت ؛ ولی در ادامه تیم گیتی پسند با هماهنگی تیمی و سرویس‌های پرشی قدرتی ساداتی و آقاجانی موفق شد با برتری ۲۵ بر ۲۱ ست اول را بسود خود کند.

ست دوم، شاگردان عقیلی با شروع خوب از حریف پیش افتادند ولی در ادامه این تیم رفسنجان بودکه به بازی بَرگشت ودر امتیاز ۷  به تساوی رسید اما وقتی گیتی‌پسند پیش افتاد ، سرمربی مس رفسنجان درخواست وقت استراحت کرد که تاثیری نداشت و گیتیزن‌ها با سرویس و اسپک‌های خوب پنج امتیاز پیش افتادند تا محمد کاظم دومین وقت استراحت خود را در خواست کُند اما بازهم سودی نبخشید و در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵/۱۷ با برتری یاران  سعیدعقیلی به اتمام رسید.

ست سوم، را ۲ تیم پایاپای آغاز کردند وتا امتیاز ۱۳ بطور مساوی پیش رفتند که وقتی تیم گیتی‌پسند به لطف دفاع های عالی روی تور و استفاده از توپ های برگشتی ۳ امتیاز پیاپی کسب کرد سرمربی تیم مس درخواست وقت استراحت نمود که باعث شد بار دیگر دوتیم بطور مساوی  پیش بروند وتا امتیاز ۲۰ تساوی ادامه یافت اما روز ، روز شاگردان سرحال عقیلی بود که پس از تساوی در امتیاز ۲۰ در کسب امتیازات پایانی با استفاده از سرویس، دفاع بی نقص روی تور و توپگیری عالی آقاجانی این ست را هم با نتیجه ۲۵ بَر ۲۲ به سود خود کردند وفاتح سه بر صفر این دیدار شدند .  قرمزپوشان  گیتی‌پسند  اصفهان با پیروزی در سه هفته اخیر،  امیدشان برای رسیدن به جمع  تیم‌های بالای جدول بیشتر شده است . ضمن اینکه رقبای بالای جدول در بازی‌های امروز متحمل شکست شده اند که به احتمال قوی گیتی‌پسند در جایگاه بالاتری قراردخواهد گرفت.

شکست ۲ بر ۳ ایفا سرام در ارومیه مقابل تیم متحّول  شده شهرداری و پیروزی ۳ بر۲ طبیعت اسلامشهر در مصاف با پیکان تهران این نوید را می دهد که تیم خوش تکنیک گیتی‌پسند در جدول رده بندی مسابقات دو سه پله صعود کرده است . البته در هفته نوزدهم گیتی‌پسند کار سختی را در اسلامشهر و درجدال با تیم طبیعت پیش رو دارد که باید منتظر نتیجه این بازی بمانیم.

قضاوت این دیدار را مسعود ذوقی به عنوان داور اول و میثم پارسه به عنوان داور دوم برعهده داشتند. ضمن اینکه مسعود یزدان‌پناه ناظر داوری و احمد دامغانی‌نژاد نماینده سازمان لیگ در این دیدار  بودند.

 



نظرات بگذارید...

Top