پنجره استقلال پس از پرداخت بدهی باز می شود/ ملی پوشان متحد هستند

پنجره استقلال پس از پرداخت بدهی باز می شود/ ملی پوشان متحد هستند
تارقلی زاده با بیان اینکه باشگاه استقلال نمی تواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند، گفت: مدیران استقلال هر زمان بدهی باشگاه را تسویه کنند پنجره این باشگاه باز می شود.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از مهر، علی تارقلی زاده مسؤول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امید زیادی به تیم ملی داریم و بازیکنان خوبی روی نیمکت تیم حضور دارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد همه انتظار قهرمانی از تیم ملی دارند.

او ادامه داد: قلعه نویی حواشی بازیکنان را به خوبی مدیریت کرده و به نظرم فوتبال ایران در آسیا خیلی قوی‌تر از فوتسال آن است و نفرات حال حاضر تیم ملی بازیکنان بسیار توانمندی هستند.

تارقلی زاده خاطر نشان کرد: بر خلاف صحبت منتقدان ما در تمامی فیفا دی‌ها بازی کرده ایم و مسؤولان فدراسیون نهایت تلاش خود را کردند تا تیم ملی بهترین امکانات را داشته باشد. فدراسیون فوتبال ایران ۱۸ تیم ملی دارد و مدیریت کردن این ۱۸ تیم بسیار کار سختی است.

مسؤول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد. برخی به نتیجه تیم ملی مقابل هنگ کنگ ایراد می‌گیرند اما فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی تفاوت دارد و نمی‌توان نتیجه در آن را پیش بینی کرد با توجه به شناختی که از بازیکنان دارم مطمئنم که سایر تیم‌ها از اینکه با ایران بازی کنند، هراس دارند.

او تصریح کرد: ما نباید مغرور شویم و خود را از پیش برنده بدانیم. خدا را شکر همدلی خوبی در تیم وجود دارد و همه برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنند.

تارقلی زاده در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر فیفا اعلام کند که پنجره نقل و انتقالات باشگاهی بسته است آن باشگاه باید میزان بدهی خود را پرداخت کند تا پنجره باز شود و پنجره استقلال هم با تسویه بدهی‌هایی که دارد باز خواهد شد و از اینکه گفته می‌شود آنها نمی‌توانند در ۳ پنجره فعالیت داشته باشند، صحت ندارد.



نظرات بگذارید...

Top