بازی تشریفاتی سپاهان - عقاب؛ در ایستگاه بیست و یکم لیگ دسته یک کشورسپاهان صفر - عقاب ۳

بازی تشریفاتی سپاهان - عقاب؛ در ایستگاه بیست و یکم لیگ دسته یک کشورسپاهان صفر - عقاب ۳
هفته بیست و یکم لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، امروز جمعه ششم بهمن ماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید عباله میثمی اصفهان برگزار شد که در پایان تیم سپاهان ۳ برصفر بازنده شد.

به گزارش هواداری نیوز؛ در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک کشور دو تیم عقاب نهاجا و سپاهان در شرایطی برگزار شد که در دیدار رفت سپاهانی ها به رَغم دو ست باخته اول و دوم ، با کامبک تماشائی موفق شدند سه سِت بعدی را در برابر تیم قدرتمند تهران بسود خودکنند و فاتح سه بر دو این دیدار جذاب شوند.

بلندقامتان سپاهان با کسب ۴۶ امتیاز از دیدارهای قبلی خود، که دو هفته پیش از پایان مرحله گروهی، صعود خود را به پلی‌آف مسابقات قطعی کرده اند برای این بازی در مقابل عقاب که‌ در رده پنجم جدول قرار دارد.

با تصمیم بالسا رادو لوویچ ترجیح دادند به جوانانی که در بازی‌های گذشته بیشتر نیمکت نشین بودند با ترکیب امیرحسین یوسفی، محمد افتخاری( کاپیتان ) علیرضا کرباسی، مهدی توکلی ، علی داوری و محمد حسین موُذن صفائی لیبرو یه استقبال تیم عقاب نهاجا بروند که تمام قوا و با ترکیب پوریا صادق نیا، علی قهرمانی، علی رضائی، پوریا هادی درو، رضا محمود آبادی، نیما بابا زاده و رامین شهنوازی لیبرو پای به میدان گذاشته بودند که ست اول را با نتیجه ۲۵/۱۹ واگذار کردند.

ست دوم را هم شاگردان ایرج حسین خانی با برتری آغاز کردند و خیلی زود با اختلاف ۵ امتیازی پيشتاز این ست شدند تا سرمربی سپاهان آزادمنش و مهدی عرب را جای امیر حسین یوسفی و کسرا توکلی کُند که تاُثیر گذار شد و اختلاف به تساوی در امتیاز ۱۸ دست پیدا کردند. ولی در نهایت سربازان با انگیزه عقاب با حساب ۲۵/۲۰ ست دوم راهم با برتری پشت سر گذاشتند.

در ست سوم سپاهانی ها روی درخشش محمد عسگری و مهدی توکلی دو یار دریافتی قدرتی وعلیرضا کرباسی که حرکات پایپ را بخوبی تبدیل به امتیاز می کرد برای اولین بار ۱۹/ ۱۷ پیش افتادند. که تساوی در امتیاز ۲۰ اوج هیجان این دیدار بود که در پایان تیم عقاب پس از پیروزی ۲۵/۲۲ فاتح سه بر صفر این دیدار شد.
در تیم عقاب علی قهرمانی و پوریا هادی درو امتیاز آورترین بودند.

مصطفی سُلکی، فرهاد کاوه آهنگران و محمد محمدی پور به عنوان کمک مربی بالسا رادو لوویچ سرمربی تیم سپاهان را در این فصل مسابقات همراهی می کنند، عباس فیروزیان مربی بدنساز، پوریا ملکی پزشکیار و امید رضا ساکت مدیر رسانه‌ای هستند.

قضاوت این دیداری که چندان چنگی به دل نمی زد، با آقایان مرتضی اکرمی داور اول و مرتضی علائی داور دوم بود.



نظرات بگذارید...

Top