سرمربی تیم ملی فوتبال امارات: به دنبال ۶ امتیازی شدن هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات: به دنبال ۶ امتیازی شدن هستیم
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فلسطین بر هدف این تیم مبنی بر برتری در این مسابقه تاکید کرد.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از تیم ملی فوتبال امارات که جدی‌ترین رقیب ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا است روز پنجشنبه در دومین دیدار خود به مصاف فلسطین خواهد رفت. این تیم در دیدار نخست خود موفق شد با نتیجه ۳ بر یک هنگ کنگ را شکست دهد و تیم ملی فلسطین هم با نتیجه ۴ بر یک مغلوب ملی پوشان ایران شد.

«پائولو بنتو» سرمربی تیم ملی فوتبال امارات در کنفرانس خبری پیش این بازی گفت: هدف ما پیروزی برابر فلسطین و کسب ششمین امتیاز در مسابقه دوم است هرچند چنین امری کار ساده‌ای نیست. فلسطین حریف قدرتمندی است و انتظار داریم بازی سختی در پیش داشته باشیم اما تلاش می‌کنیم به شیوه خود بازی را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: خیلی زود است که در خصوص سرنوشت تیم‌ها صحبت کنیم اما تلاش ما این است که خودمان سرنوشت خودمان را تعیین کنیم.

بنتو در پاسخ به دلیل نیمکت نشینی مبخوت در دیدار با هنگ کنگ کوتاه پاسخ داد: او به دلیل مصدومیت روی نیمکت قرار داشت.

سرمربی تیم ملی امارات در خصوص اینکه آیا حمایت‌های هواداران از تیم فلسطین بر تیم اماراتی تأثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: این مسائل برای من نگران کننده نیست اما امیدوارم حواس بازیکنان به خصوص بازیکنان کم تجربه ما را پرت نکند.



نظرات بگذارید...

Top