دبوب: ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود

دبوب: ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود
سرمربی تیم ملی فلسطین پس از شکست مقابل ایران، به ستایش از عملکرد بازیکنان تیم کشورمان پرداخت.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از ایرنا، مکرم دبوب، سرمربی تیم ملی فلسطین پس از شکست برابر ایران در جام ملت‌های آسیا در نشست خبری گفت: با دریافت دو گل در ابتدای مسابقه، بازی برای ما بسیار بد آغاز شد اما می‌توانستیم نتیجه بهتری را مقابل ایران کسب کنیم.

وی با بیان اینکه توانستیم خنده را به چهره تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیاوریم، افزود: می‌دانستیم بازی سختی مقابل ایران داریم. ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. اعتماد به نفس خوبی در ابتدای مسابقه داشتیم، اما ایران با بازیکنان خوب و عالی خود توانست بهتر کار کند و نتیجه بگیرد.

دبوب درباره برنامه این تیم مقابل ایران، هم اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران یک تیم خطرناک است در شروع مسابقه نیاز به حمایت تماشاگران داشتیم. نباید به بازیکنان ایران فضا می‌دادیم. آنها تمایل دارند رو به جلو بازی کنند ولی ما توانستیم با زدن یک گل به بازی برگردیم و شانس داشتیم به تیم پرقدرت ایران گل های بیشتری بزنیم ولی با وجود این شکست اتفاقات خوبی برای تیم فلسطین در این مسابقات در راه است و رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی فلسطین درباره اینکه آیا این تیم با توجه به شکست سنگین برابر ایران، شانس صعود دارد، تصریح کرد:ایران صدرنشین گروه است و ما هم به همراه هنگ کنگ شانس یکسانی داریم. بازی با امارات حساس و حیاتی خواهد بود و می‌توانیم در آن مسابقه به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنان فلسطین چقدر در سطح بین‌المللی هستند، یادآور شد: تیم ما بازیکنان حرفه‌ای هم دارد ولی معتقدم سطح جام ملت‌های آسیا بالا است ولی همچنان با دید مثبت نگاه می‌کنیم و اعتماد به نفس و اشتیاق داریم که موفق شویم و به در مرحله حذفی حاضر باشیم.

دبوب با اشاره به اینکه تشویق هواداران ایرانی به آنها انگیزه و روحیه داد، گفت: از هواداران ایرانی که از فلسطین حمایت کردند و شعار دادند، تشکر می‌کنم. برای رسیدن به آرزوهایمان در این جام به حمایت هواداران ایرانی احتیاج داریم.



نظرات بگذارید...

Top