نساجی نقره داغ شد

نساجی نقره داغ شد
 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود درباره پرونده‌های مختلف تیم های لیگ برتری را صادر کرد که در این بین جریمه بیش از یک میلیارد ریالی برای تیم نساجی مازندران هم به چشم می خورد.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از ایرنا؛ بازی ۲ تیم نساجی مازندران و هوادار تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد و باشگاه هوادار به دلیل سوءرفتار تیمی به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه نساجی به دلیل سوءرفتار تیمی و پرتاب بطری و انداختن لیزر توسط تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین اسماعیلی، تدارکات تیم نساجی به خاطر رفتار غیرورزشی و بد رفتاری با مقام رسمی مسابقه به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه ملوان بندرانزلی در دیدار برابر تراکتور تبریز به دلیل پرتاب لیزر و بطری آب به سمت مقام رسمی مسابقه از سوی تماشاگران منتسب و توهین به مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد.

بررسی عملکرد تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه نخست لیگ بیست‌وسوم و مقایسه کارنامه این تیم در ۱۵ مسابقه‌ای که پشت‌سر گذراند با عملکردی که در نیم‌فصل نخست پنج دوره حضورش در لیگ برتر داشت نشان می‌دهد که نساجی این نیم‌فصل را در شرایطی مشابه با لیگ بیستم، یعنی بحران‌زدگی، تغییر سرمربی و در نهایت هم قعرنشینی به پایان رساند.

نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور هفته پیش به پایان رسید و حالا تمام توجه فوتبال‌دوستان به قطر و جام ملت‌های آسیاست. اما هواداران نساجی در این بین نیم‌نگاهی هم به فصل نقل‌وانتقالات دارند و نگران وضعیت تیم محبوب‌شان در نیم‌فصل دوم هستند. به این امید که کادر مدیریتی و فنی باشگاه در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان اثرگذاری را جذب کند تا مانند لیگ بیستم که نساجی نیم‌فصل نخست را با ایستادن در رتبه پانزدهم و تغییر ۲ سرمربی به پایان رسانده بود، در نیم‌فصل دوم بتواند امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب کند.

نگاهی به عملکرد نساجی در نیم‌فصل پشت‌سر گذاشته شده نشان می‌دهد که این تیم در چه وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار دارد. این تیم از ۱۵ مسابقه ۹ دیدار را با شکست به پایان رساند و با ۱۰ امتیازی که از ۲ برد و چهار تساوی کسب کرد در رتبه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

نساجی در این ۱۵ مسابقه ۲۲ گل دریافت کرد و همراه با مس رفسنجان دومین خط دفاع ضعیف نیم‌فصل را به نام خود ثبت کرده است. این تیم همراه با استقلال خوزستان قعرنشین در تعداد تساوی‌ها با ۹ نتیجه مساوی رکورددار نیم‌فصل است. از نظر امتیازگیری در بازی‌های خارج هم از خانه که برای نساجی هفت مسابقه بود، حتی ضعیف‌تر از استقلال خوزستان عمل کرده و شانزدهمین تیم جدول محسوب می‌شود.



نظرات بگذارید...

Top