دَبِل چادرمَلو اردکان در اصفهان!

دَبِل چادرمَلو اردکان در اصفهان!
در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران تيم چادرمَلو در یک بازی نفسگیر که با اعتراضاتی از سوی مربیان و بازیکنان هردو تیم به اشتباهات داوری همراه بود، موفق شد بازی برگشت را هم با همان نتیجه ۳ بر ۱ بازی رفت تکرار کند، اما با این پیروزی نیز همچنان در رده هشتم جدول باقی ماند، البته گیتی‌پسند هم با وجود هفتمین باخت در جای ششم جدول جا خوش کرد.

به گزارش هواداری نیوز؛ در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران تيم چادرمَلو در یک بازی نفسگیر که با اعتراضاتی از سوی مربیان و بازیکنان هردو تیم به اشتباهات داوری همراه بود، موفق شد بازی برگشت را هم با همان نتیجه ۳ بر ۱ بازی رفت تکرار کند، اما با این پیروزی نیز همچنان در رده هشتم جدول باقی ماند، البته گیتی‌پسند هم با وجود هفتمین باخت در جای ششم جدول جا خوش کرد.

این بازی دو کارت قرمز داشت و یک (بجا) کارت قرمز اول به تیم چادرمَلو داده شد که بشدت کامبیز یعقوبی سرمربی این تیم را عصبانی کرد که به سمت آقای پورکاشیان نماینده و ناظر سازمان لیگ در امر داوری رفت و معترض شد که در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵/۲۳ به سود گیتی‌پسند پایان پذیرفت .

در ست دوم و در شرایطی که دو تیم بطور مساوی بازی جذابی را به نمایش گذاشته بودند بخاطر اعتراض سعید عقیلی سرمربی گیتی‌پسند به خطای حمل بازیکن چادرمَلو کارت قرمز دوم به تیم گیتی‌پسند در شرایطی داده شد که ۱۷/۱۶ جلو بود ، اینبار سعید عقیلی از کوره در رفت و برای لحظاتی بازی متوقّف و شیرازه تیم میزبان بهم ریخت تا این ست را شاگردان یعقوبی ۲۲/۲۵ برنده شوند.

در ست سوم بار دیگر دو تیم با تساوی تا امتیاز ۲۲ پیش رفتند که بازیسازی فاضل پژومان و آبشارهای حمزه زرینی پُر تجربه و کاپیتان تیم کافی بود تا با استفاده از اشتباهات فردی یاران عقیلی به برتری ۲۳/۲۵ دست پیدا کنند.

خطای سرویس، عدم تمرکز لازم ضعف توپگیری و خطای مکرر سرویس ونبود تاکتیک در بازی ست چهارم که دریافت ها نیز به خوبی به مصطفی رئیسیان پاسور جوان گیتی‌ پسند که در غیاب هومن باقری پاسور اول و کاپیتان تیم تا پایان ست سوم عملکرد بسیار سنجیده ای داشت وباعث شده بود تا نتواند به پاس‌های ترکیبی روی آورد این ست هم با حساب ‌۱۹/۲۵ بسود تیم خوش ترکیب چادرمَلوی اردکان خاتمه یافت تا به پیروزی ۳ بر ۱ برسد و نتیجه بازی رفت را تکرار کُند.

باتوجه به شروع خوب تیم گیتی پسند انتظار می رفت در این بازی تلافی جویانه که در خانه و در حضور جمعی از هواداران در سالن شهدای مخابرات انجام شد پیروز میدان باشد اما نبود هومن باقری از یکطرف و عدم تمرکز بازیکنان و کادر رهبری از سوی دیگر مزید بر علت شد تا به باختی که سزاوار آن نبود تن دهد.

بطور کلی گیتی‌پسند تیم همیشگی نبود. شاگردان سعید عقیلی نه تنها در فرم ایده آل نبودند؛ که کم روحیه و بی انگیزه نشان می دادند که قطعاً دلایل خاص خود را دارد و بنا به گفته سعید عقیلی سرمربی تیم خلاف آنچه را که در تمرینات به آنها توصیه شده بود عمل کردند و در مقابل حریف اردکانی نکات فنی و تاکتیکی مورد نظر کادر مربیگری را در زمین پیاده نکردند و هفتمین شکست را پذیرا شدند.البته جابجائی محمد صادقی با حاجی پور باتجربه و یار دریافت قدرتی بی تاُثیر در این باخت نبود!

اما سئوالی در مورد عدم استفاده از ابوالفضل مهدیان و مهدی بیاتی در این بازی مطرح بود که بَر ما پوشیده ماند ؟!



نظرات بگذارید...

Top