روادید مارادونای کشتی به زاگرب صادر نشد

روادید مارادونای کشتی به زاگرب صادر نشد
روادید یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای پیکارهای رنکینگ‌دار زاگرب صادر نشد تا سرمربی تیم ملی کشتی به تنهایی کار سختی داشته باشد.

به گزارش هواداری نیوز، تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی ماه در کشور کرواسی برگزار خواهد شد. ۱۱ آزادکار و ۵ فرنگی‌کار به این رویداد اعزام خواهند شد.

تیم منتخب کشتی آزاد روز گذشته به همراه ۱۱ آزادکار و همچنین محسن کاوه سرمربی تیم ملی عازم زاگرب شد، این در حالی است که قرار بود مهدی تقوی نیز همراه وی اعزام شود که به دلیل صادر نشدن روادید از این سفر بازماند.

به همین دلیل محسن کاوه در این پیکارها به نوعی دست تنها است و حتی ممکن است در برخی از مبارزه‌ها علی روحی سرپرست تیم و در صورت لزوم از سایر کشتی‌گیرانی که در آن روز استراحت دارند، برای ریکاوری کشتی‌گیران در تایم استراحت، استفاده شود.

از آنجا که فرصت برای آماده‌سازی تخصصی جهت کسب سهمیه المپیک و شرکت در آن، بسیار محدود است، کادر فنی قصد دارد هر چه سریع‌تر نفرات اصلی تیم را شناسایی کند و به همین منظور، نفرات اول مرحله اول چرخه به همراه نفرات معاف شده هر وزن، در زاگرب به رقابت می‌پردازند تا نفرات اول، تا حدودی شناسایی بشوند اما اینگونه نیست که نفرات بعدی که حکم پشتوانه‌های تیم ملی را دارند فراموش شوند.

مسابقات جام یاریگین روسیه دهه اول بهمن ماه در روسیه برگزار می‌شود. احتمال اعزام کشتی‌گیرانی از جمله علی خرمدل، عادل پناهیان، علی سوادکوهی، مبین عظیمی، مهدی حاجیلوئیان و سالار حبیبی به این پیکارها وجود دارد و تعدادی دیگر از کشتی‌گیران در ادامه در جام یاشاردوغو محک می‌خورند تا در نهایت همه کشتی‌گیرانی که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی آسیایی در قرقیزستان کشتی بگیرند، پیش از آن در تورنمنتی بین‌المللی حضور پیدا کرده باشند.

نفرات تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد و عباس ابراهیم زاده

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی و حسین ابوذری

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی و عبداله شیخ اعظمی

۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور

۹۷ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع و امیررضا معصومی

کادر فنی: محسن کاوه (سرمربی) و علی روحی (سرپرست)

سه شنبه ۱۹ دی ماه: قرعه کشی تمامی اوزان آزاد و فرنگی

چهارشنبه ۲۰ دی ماه: رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد

پنج شنبه ۲۱ دی ماه: رقابت‌های اوزان ۷۹، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد



نظرات بگذارید...

Top