علی منصور و‌ تکذیب شایعه‌ای بزرگ!

علی منصور و‌ تکذیب شایعه‌ای بزرگ!
سرمربی سابق صنعت نفت آبادان، حضور دوباره خود در این تیم را تکذیب کرده است.

به گزارش هواداری نیوز؛ به نقل از  ورزش سه؛ علیرضا منصوریان، آخرین سرمربی صنعت نفت آبادان به شمار می‌رود که یک فصل کامل روی نیمکت این تیم‌‌ به عنوان سرمربی نشسته و طلایی‌پوشان در دو فصل اخیر، تغییرات متعددی روی نیمکت مربیگری خود انجام داده و مربیان داخلی و خارجی را برای فرار از سقوط به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند.

منصوریان در لیگ ۲۱ روی نیمکت نفتی‌های آبادان قرار گرفت و در حالی که با مشکلات عدیده مالی دسته و پنجه نرم می‌کرد، با بودجه‌ای ۳۵ میلیاردی آماده شروع مسابقات شد. مشکلات برای آن‌ها تا حدی بالا بود که کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت تا پایان هفته هجدهم، صفر درصد دریافتی داشتند اما در پایان لیگ، بدون دغدغه‌ای برای سقوط با هدایت منصوریان در کمرکِش جدول قرار گرفتند.

همین موضوع باعث شد تا مدیران صنعت نفت بعد از جدایی عبدالله ویسی، تمایل دوباره‌ به استخدام علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی داشته باشند. به همین دلیل، خبرنگار “ورزش سه” با منصوریان تماس گرفت تا از صحت و سقم این ماجرا اطلاع کسب کند.

منصوریان در پاسخ، صحبت کوتاهی در این خصوص انجام داد و گفت: «یک سال بسیار خوب را در آبادان پشت سر گذاشتم و علی‌رغم مشکلات بسیار بزرگی که در حوزه مالی داشتیم، در نهایت بدون اینکه هواداران نگرانی بابت سقوط کردن داشته باشند، لیگ را به پایان رساندیم. یادم می‌آید در آن سال با غیرت بازیکنان، پرسپولیس و تراکتور را شکست دادیم و شادی را در سطح شهر پخش کردیم».

وی در ادامه گفت: «طالب ریکانی و حکیم نصاری به عنوان دو بزرگتر در تیم من خیلی زحمت کشیدند و مثل برادر در روزهای بسیار سختی که داشتیم، به من کمک کردند تا تیم جمع بشود. با این حال برای من شرایط برگشت به آبادان وجود ندارد و صحبت‌هایی که مطرح کردید را در حد شایعه می‌دانم.»



نظرات بگذارید...

Top